|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 13-December-2005 kl. 23:25 |
Hej Alle Så er det her: NYHED - Nu incl. et vægbeslag til en værdi af kr. 895,- /Lars Redigeret af Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Er det denne model http://www.samsung.com/dk/products/tv/plasmatv/ps_42p5h.asp? og hvis ja hvorfor er der så x på fælleskøbsmodellen? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Jeg er ikke helt inde i nummereringen. Men det er vist noget med at X viser om den er købt med dansk garanti, eller om det er parallel-import. Er dog ikke helt sikker. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
JohnDolk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hejsa, Jeg er ny bruger af dette forum, og har allerede læst en masse vedr. plasma tv, da jeg som mange andre overvejer at anskaffe et. Til hvilken pris forventes Samsung'en at komme i udbud til? Whooops!! har selv fundet det Redigeret af JohnDolk |
|
![]() |
|
VIP4EVER ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() |
Hej Lars.... er du KUN til Plasma ?????
I min mail står der : Fælleskøb af Samsungs store LCD + Plasma i header
og straks skulle der tjekkes.
Men NEJ ingen Store LCD fra Samsung, hvad gik der galt ?
Syntes at vi er flere der har "tigget" efter et fælleskøb på LE-40M61B
|
|
Best Regards
Glenn |
|
![]() |
|
![]() |
Der har været fælleskøb på 32" LCD. Vi forsøger på Samsung 40", men indtil videre uden held. Det model er en af de helt svære modeller at holde et fælleskøb på. Og måske lykkedes det slet ikke. Den er alt for populær, og det betyder problemer med både at skaffe nok af dem og få prisen presset ned i et normalt fælleskøbs-leje. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Spacecow ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-December-2005 Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Hejsa, Måske vi skulle kigge på www.danskitlager.dk, har hørt at de er til at snakke med ved større mængder. Kender ikke så meget til dem, men har oprettet en tråd i forhandlere for at finde ud af om der er nogen der gør. SC |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle Fælleskøbet er blevet endnu bedre: TV'et leveres nu incl. et vægbeslag til en værdi af kr. 895,- /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Klaus2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-December-2005 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Undskyld men i skriver Kun kr: 22.499,- det er da dyrt og især hvis man køber 10 stk. Jeg købte et for en uge siden hos www.godpris.dk for kr. 20.700,- Prisen var 21.000 hvis jeg skulle have vægbeslag med. Jeg er da ret sikker på, at hvis jeg ringede til dem om en pris for 10 stk. at det ville komme ned på ca. kr. 20.000,- Mvh. Klaus
Nu incl. et vægbeslag til en værdi af 895,- Redigeret af Klaus2 |
|
![]() |
|
![]() |
Skærmene er en del dyrere på normale vilkår (ingen parallel-import, dansk pixel garanti osv). Men indrømmet - det er umuligt for jer at gennemskue det marked /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Klaus2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-December-2005 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Hej Lars Jeg tror ikke der er tale om parallel-import da der er Dansk manual med. Mvh. Klaus |
|
![]() |
|
![]() |
Der skal medfølge en skandinavisk manual (det er lovbestemt). Men tro mig. Prisen på fælleskøbet er iorden. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |