|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
koubis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 01-Juni-2009 kl. 21:07 |
Hej,
Vil høre om der er nogle der har et link til en adaptor der klarer ovennævnte, da jeg er ved at udskifte mit gamle 32" Philips med et 55" Samsung? Kom desværre til at fræse et dvi-kabel ind i væggen i sin tid, og vil derfor gerne have en adapter så jeg undgår at trække nyt kabel. Min forstærker klarer lyden så det er fortsat fint med udelukkende billede. Hilsen Jacob |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Mon ikke en sådan kan findes et af de sædvanlige steder som f.eks www.av-connection.dk |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
koubis ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Tak, fandt faktisk en på av-connection, synes ellers kun jeg tidligere kunne
finde hdmi - dvi super :-) Jacob |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |