|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() Sendt: 02-Juni-2009 kl. 21:10 |
Hej alle
Jeg skal til at prøve mig lidt frem med digitalt tv og ville i dag så bestille det kort som jeg skal bruge fra Yousee. Jeg kører bestillingen igennem og så skriver den at jeg skal vælge en digital pakke hvis jeg vil have kortet. Jeg betaler jo allerede for et hav af kanaler (fuld pakke) og ønsker egentlig ikke at tilkøbe endnu flere. Er der ikke mulighed for at slippe for det? Eller hvordan fungerer det? Evt. nogen som selv har DVB-C via Yousee |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Når der købes et programkort, så er det IKKE nødvendigt at købe nogen tillægskanaler, men gør man, så kan man få boxen billigere, men man er som skrevet ikke tvunget til at få andet end kortet og boxen så man har sin pakke Digitalt. Går du ned til en forhandler der hvor du bor, så er der ingen der siger, at der skal købes extra for at få kort og box. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
![]() |
Jeg mener man skal have en pakke med, som kan opsiges efter et halvt år. Jeg har selv lige bestilt. Jeg tog så en favorit pakke, med 4 kanaler. 49kr pr måned, det kan jeg godt leve med, i et halvt år. Det bliver spændende. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Tak for svarene..
Jeg har ikke brug for nogen boks, det kommende tv har det indbygget og så skal jeg bare få et CAM-kort et billigt sted, men når jeg kører deres bestilling på hjemmesiden igennem, så kan jeg ikke færdiggøre den før jeg vælger en digital pakke.. ![]() Det er nu ikke de 50 kr pr måned der generer mig men princippet i at jeg ikke kan få mit kort før jeg betaler dem endnu flere penge.. Mon man kan gøre det ved at ringe til dem i stedet for deres "online bestilling"..? |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Gå ned til en lokal pusher som jeg skrev, så får du kortet med, de koster det samme uanset hvor det købes, eller rettere lejes, for købes kan det ikke, det koster Kr. 398 om året. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok det må jeg så prøve. Ville være en anelse lettere at gøre det over nettet men det kan jeg åbenbart ikke få lov til... Dumme Yousee og deres udnyttelse af monopol ![]() |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
![]() |
Det er da lang nemmere at hente det selv hos en lokal forhandler, så får men det med det samme, og ikke vente til de får taget sig samme til at sende det. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Helt enig, men jeg har ikke noget tv endnu, så det var jo let lige at bestille det og så bare få det lidt før tv'et ![]() |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
![]() |
Så vent med at hente det, så får du længere tid til at få glæde af ALLE deres kanaler. Helt gratis. |
|
|
|
![]() |
|
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 769 |
![]() |
Samt lige et kortgebyr på 200 kr pr. halvår. De ved godt hvordan man kradser penge ind, de der YouSee. |
|
![]() |
|
Willum ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
Hvad er det for et svar? Ja det koster 400 om året, men kig på Canal Digital og Viasat. Der koster kortet det dobbelte. Det er da bare godt at de ikke tager mere for det. Hvis du ikke kan lide det så må du jo bare lade være med at have digi-tv hos Yousee. |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5359 |
![]() |
Hvis du kun skal have kortet, kan det ikke bestilles via net uden ekstra kanaler. Så der skal du som skrevet i en fysisk butik. Mvh JørgenT |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |