|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Adriel ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 03-Juni-2009 kl. 18:46 |
Jeg har fået den ide at bygge mín gamle 3ghz dual core computer om til en mediecenter pc. Min viden er MEGET begrænset, men det kommer nok hen af vejen. Jeg havde tænkt mig at lægge computeren og over i et mindre desktop kabinet og så sætte en tv kort i (der er vista med Mediecenter installeret). HVad skal jeg være opmærksom på når jeg går ud og køber tv-kort og er der måske ligefrem et kort nogen kan anbefalde? Det skal ikke være nogen super fint kort, bare det er fuld understøttet af Windows Mediecenter og stabilt. Er der eller noget jeg skal være opmærksom på? |
|
![]() |
|
henriksr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=60747& PN=1 ellers så prøv søge funktionen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |