|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Karen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 03-Juni-2009 kl. 15:04 |
Jeg har æren af at skulle til Sverige i denne weekend, desværre skal jeg bo uden for lands lov og ret, hvor der ikke er tv og ergo ikke landskamp mellem Sverige-Danmark. Jeg overvejer derfor at medbringe et tv, så kampen kan ses. Men jeg ved ikke, om digital modtager og stueantenne er nok til at kunne tage TV6, som angiveligt skulle være den kanal, kampen vises på. Er der nogen, der kan fortælle mig, om denne kanal modtager MPEG2 eller 4 signal og overhovedet kan ses, når der ikke er kabel? Mvh Karen - fortvivlet fodboldfan |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Jeg har en almindelig UHF-antenne på taget og MPEG2-modtager. Det går fint
![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Om det er muligt at modtage den med en indendørs antenne, kommer jo helt an på de lokale forhold. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Karen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Tak for hjælpen - jeg krydser fingre for, at signalet går klart igennem!
/Karen |
|
![]() |
|
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Lokale forhold.... hvis du ikke vil fortælle hvor det er henne, kan du prøve at kigge her: http://www.teracom.se/?page=5161 |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |