|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
T-bone ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-September-2005 Sted: Djibouti Status: Offline Point: 23 |
![]() Sendt: 23-September-2005 kl. 07:13 |
Hej Thorvald ! Jeg vil gerne opfordre dig til at igangsætte et fælleskøb af de helt nye plasma modeller fra Pioneer. Er selv helt ny vedrørende fladskærme, men kunne godt tænke mig, at få fingrene i en af de nye plasmas modeller fra Pioneer. Kunne være Pioneer PDP 436FDE eller Pioneer PDP 436XDE, men det kunne også i 50" mm. Kevin
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Er der andre interesserede i disse Pioneer modeller ? (Prisene ligger vel lige under 30 kkr) Jeg ved ikke om det overhovedet er muligt at gennemføre fælleskøb på så dyre apparater. Det er jo noget af en risiko forhandleren løber - med de priser. Men nu kan vi da starte med at høre om der overhovedet er en interesse /Lars Redigeret af Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
tus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Har besluttet at købe en 436XDE (ikke p.g.a. digital tuner, men p.g.a. tilslutningsmulighederne i forhold til FDE). Er interesseret i fælleskøb, men prisen skal være attraktiv, da jeg har positive erfaringer med køb i Tyskland. Er selvfølgelig klar over at købe en Plasma skærm i Tyskland ikke kan sammelignes med f.eks. en receiver. Er der ingen der kender en forhandler der kan tilbyde udlevering i Tyskland, med deraf følgende lav Tysk moms (desværre for den danske statskasse), som mange andre brancher benytter sig af? Jeg kender kun til Fleggaard som tilbyder dette på hvidevarer og AV udstyr, men i båd, køkken og camping branchen er denne praksis meget udbredt, så meget at skatteministeren har fået øjenene op for problemet. Men det er en helt anden sag. Redigeret af tus |
|
![]() |
|
Riddo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
kan godt melde mig som interesseret i pioneer plasma!!!
|
|
![]() |
|
1234 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2004 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg er interesseret i Pioneer PDP 436FDE eller Pioneer PDP 436XDE, hvis prisen er attraktiv
|
|
![]() |
|
tus ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Så er vi da 3-4 stykker p.t. Er der flere, så kom ud af busken. Hvordan er holdningen til indkøbssted, som jeg ser det er der 3 muligheder: 1. Køb i DK med DK garanti og DK moms. Levering/afhentning fra DK. F.eks. Tape Connection eller anden AUT. Pioneer forhandler. Fordele: Lokal service udført af forhandler/Pioneer DK og ikke at forglemme kommunikation på et forståeligt sprog. Såfremt det IKKE er en AUT forhandler, så kan vi godt glemme Pioneer DK garanti og er derfor afhængig af den pågældende sælgers servicemulighed og evt. fortsatte eksistens. Ulemper: Prisen er normalt højere end andre muligheder. Pris for 436XDE hos Tape connection er 29999 2. Køb i DK med DK garanti, men udlevering/forsendelse fra Tyskland. Dette tilbyder Fleggaard i Padborg (siger de i hvert fald, skal dobbeltcheckes) Fordele: Stadig DK service som ovenfor og en besparelse i moms på 7,2% af DK prisen (forskel på 25% og 16%). Ulemper: Prisen er højere end laveste pris fra tyske internetbutikker. Pris for 436XDE hos Fleggaard er ca. 27.000 (På hifipriser.dk er laveste pris 27.499 hos Digital4all, med det er med Tysk garanti) 3. Køb i Tyskland (eller andet land) med Tysk garanti. Fordele: Laveste pris. Ulemper: Flere risici forbundet med køb på internettet, specielt ved forudbetaling. Også garantien kan være et problem. Har dog læst at såfremt garantikortet er udfyldt, så skulle 1. års garanti være dækket af Pioneer DK, nogen som kan bekæfte at dette fungerer i praksis? Laveste pris for 436XDE jeg har set er ca. 3.100Euro=ca. 23.250DKK ex. fragt. Personligt vil jeg godt give noget for DK køb og DK garanti, men ikke ca. 6.000. Men fælleskøb burde jo også give os en bedre pris. Hvad mener I andre interesserede købere? Hvor mange er klar til bestilling nu? |
|
![]() |
|
Schumi ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Jeg er helt sikkert også klar på et fælleskøb af 436XPE, hvis prisen er rigtig. Jeg har også været igang med at se lidt på prisforskellene alt afhængtigt af, hvor man køber TV'et. Lidt rystet fandt jeg frem til de samme data som Tus og det virker meget lokkende med køb via en tysk internet butik, så kommer problemerne med levering, betaling og garanti. De fleste butikker har en meget lang leveringstid, fordi TV'et er i restordre (øv øv). Betaling vil jeg helst foretage via mit MasterCard, således at jeg altid kan få tilbageført pengene, hvis jeg ikke modtager varen - de modtager ikke MasterCard. Vedr. garantien så kan den klares via http://www.usgdanmark.dk, hvis man vil være på den sikre side, dog vil det være med til at fordyre TV'et, men vil kunne give en bedre dækning i tilfælde af "uheld". |
|
![]() |
|
CoolK ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Check www.fyndborsen.se - jeg har lige købt en del udstyr der, men der er altså 3-4 ugers ventetid på 436XDE. However, så giver de gerne et tilbud ved større indkøb - hvilket må siges at være usædvanligt for et internetfirma. De leverer til DK - men man kan også afhente i Sverige.. |
|
HTPC i x15e kabinet
![]() |
|
![]() |
|
Elgsås ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Er denne tråd død ? i 436xde |
|
![]() |
|
Swiss ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-November-2005 Status: Offline Point: 148 |
![]() |
Kan anbefale Fleegard. Har selv lige købt 436XDE og Vægbeslag for 25.800 |
|
![]() |
|
![]() |
Prøv også justbuyit.dk (ring eller skriv til ham). Måske ikke den billigste i forhold til Fleggaard, men det er med Pioneer Danmark garanti, det er det ikke hos Fleggaard. Jeg tror ikke denne tråd har nogen større interesse/fremtid. De prsundersøgelser jeg har foretaget, viser at man ved lidt forhandling, kan opnå næsten samme betingelser ved individuelt køb. |
|
![]() |
|
Ghia ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2005 Sted: Norway Status: Offline Point: 150 |
![]() |
Personlig ville jeg ikke våge å kjøpe denne skjermen, etter alt snakk fra forskjellige kanter om innbrenning....
|
|
| Panasonic TX-P50V10E | Onkyo TX-NR807B | Panasonic DMP-BD60 | DLS R-series |
| Nordost/BlueJeans/Monster cables | |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |