Ja, harmony er rimelig god, men de tilgængelige koder er generelt noget crap, der er alt for mange med som ikke virker. Heldigvis er det let at lære den nye.
Ang. Volumen problemet, skal man ind i fejlsøgning på enheden - kan ikke helt huske hvordan man bladrer sig frem, men der kommer i hvert fald en mulighed for at justere intensiteten, så den ikke skruer så meget op på en gang.
Derudover synes jeg der er en masse uhensigtsmæssigheder, især omkring power-knappen (den skal man helst undgå at bruge, og istedet assigne en programmerbar tast til denne). Som eksempel, havde jeg sat enheden til at styre Surroundanlægget, og da jeg trykkede på power-knappen, slukkede den i stedet for DVD-optageren, som var ved at optage et program. Det er fordi der ikke altid er et klart skæl mellem den måde man bruger fjernbetjeningen på (enten via Activities eller Devices).
Med andre ord: Harmony kan bruges til næsten alt, men den kræver utroligt meget konfigurering, i hvert fald for mit vedkommende (Philips TV, Philips Surround, Philips DVD-optager).
Redigeret af donØ