|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() Sendt: 02-Juni-2009 kl. 08:51 |
Forleden var der en masse omtale i medierne om EA Sports nye fitness spil til Wii (den med leg strappen og elastikken). Det lyder selvfølgelig meget sjovt (og meget anstrengende Endelig opdagede jeg, at der meget snart kommer "Wii MotionPlus" og det fik mig til at klappe i mine små hænder. Har I hørt om det? Jeg har lige vedhæftet et par links til ovennævnte produkter og vil meget gerne høre om jeres erfaringer på de 2 første og forventninger til det sidste. TAK jOG: The Body Motion Controller ( http://www.play.com/Games/Wii/4-/5984856/jOG-The-Body-Motion -Controller/Product.html) EA Sports Active: Personal Fitness Trainer (includes Resistance Band & Leg Strap) ( http://www.play.com/Games/Wii/4-/8114672/-/Product.html?sear chstring=EA+Sports+Active+Personal+Fitness+Trainer+includes+ Resistance+Band+%26+Leg+Strap&searchsource=0 ) |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
ved godt det ikke lige er til wii, men hvis du er vild med sådan nogle ting hvor man skal bevæge sig og sådan.
Så syntes jeg du skal tjekke natal til xbox 360 ser ud som et meget lovende projekt. og hvis du er til skateboard så er der det nye tonyhawk med tilhørende board med motion censorer. Natal tony hawk ride |
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Nu er det jo lige en forskel. Han snakker om produkter som er ude, eller er på vej, motion plus kommer jo her i juni.
Mens Natal ser fantastisk ud, men det er jo stadig ikke færdig udviklet, og kommer nok først om et år eller senere. |
|
![]() |
|
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
![]() |
de fleste rygter siger at natal faktisk er rigtig langt, s� man vil kunne se de f�reste spil til det her i efter�ret. hvis vi er rigtig heldige.
Redigeret af sickchild - 06-Juni-2009 kl. 21:00 |
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
ahhhh, nu skal vi lige spise lidt brød til. Kudo som er leder på natal for microsoft har selv udtalt i forbindelse med slutningen af E3, at det helt sikkert ikke bliver en 2009 udgivelse, de skal først til at give det til deres eksterne partnere så de kan få feedback fra dem. indtil videre er det jo kun en håndfuld der har fået lov til at kigge og lege med det. Men selve konceptet lyder utrolig spændende. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |