|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tejsdindler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() Sendt: 07-Juni-2009 kl. 22:37 |
Hej Hvor vil I mene at BeoVox 1 placerer sig hvis man holder den op imod disse loftshøjttalere fra andre firmaer. Vurderet på lydkvalitet..? http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/indbygning_ud endoers/ /Tejs |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Det kommer i høj grad an på hvikel af de nævnte(viste) højttalere du tænker på. Mange at de dyre indbygningshøjttalere fra HiFi-Klubben spiller forrygende ved korrekt montering, og evt. bakket op af en subwoofer
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
tejsdindler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Ja, det er klart..
Listen er ligsom ordnet så de billigste er øverst og de bedste er nederst. Et eller andet sted vil man mel kunne sige at BeoVox'en svarer ca. til den her højttaler. Det er for at vurdere om det kan betale sig at købe beovos frem for noget andet, når nu det skal køre passivt. /Tejs |
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
![]() |
Jeg ville nok under alle omstændigheder vælge en helt ny indbygningshøjttaler,frem for en brugt (ældre) Beovox højttaler, dels fordi den ældre højttaler måske snart står overfor en renovering, dels fordi der trods at har være en udvikling siden Beovox kom på markedet. Jeg ville så, afhængig af dit behov/krav, vælge et sæt i den mellemste til dyreste klasse, for så vil du også få en super højttaler til stereo. Det ER jo ikke det samme som store kabinet højttalere,men jeg har højt Dali Ikon Phantom til 3495 kr. stk. og det kunne meget vel blive mine næste surroundhøjttalere. |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
![]() |
OK
Tror sådan en her: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/indbygning_ud endoers/bw_ccm65_indbygningshoejttaler_hvid.htm Ville være på højde med en BeoVox 1..? Den er jo lidt billigere. /Tejs |
|
![]() |
|
![]() |
Jo, men det er ikke en ligeså komplet højttaler som Ikon Phantom (efter min mening)
![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, den ser god ud, men den skal monteres udendøre, så det er ikke sikkert at den dur til det.. Det er til montering på min terrasse.
|
|
![]() |
|
![]() |
OK, Nej så SKAL du vælge en højttaler der er beregnet tiludendørs montering. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |