recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BeoVox 1 vs. HI-FI klubben
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBeoVox 1 vs. HI-FI klubben

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tejsdindler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 110
Direkte link til dette indlæg Emne: BeoVox 1 vs. HI-FI klubben
    Sendt: 07-Juni-2009 kl. 22:37

Hej

Hvor vil I mene at BeoVox 1 placerer sig hvis man holder den op imod disse loftshøjttalere fra andre firmaer. Vurderet på lydkvalitet..?

http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/indbygning_ud endoers/

/Tejs

Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2009 kl. 23:23
Det kommer i høj grad an på hvikel af de nævnte(viste) højttalere du tænker på. Mange at de dyre indbygningshøjttalere fra HiFi-Klubben spiller forrygende ved korrekt montering, og evt. bakket op af en subwoofer
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 09:18
Ja, det er klart..

Listen er ligsom ordnet så de billigste er øverst og de bedste er nederst.
Et eller andet sted vil man mel kunne sige at BeoVox'en svarer ca. til den her højttaler.

Det er for at vurdere om det kan betale sig at købe beovos frem for noget andet, når nu det skal køre passivt.

/Tejs
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 09:27

Jeg ville nok under alle omstændigheder vælge en helt ny indbygningshøjttaler,frem for en brugt (ældre) Beovox højttaler, dels fordi den ældre højttaler måske snart står overfor en renovering, dels fordi der trods at har være en udvikling siden Beovox kom på markedet.

Jeg ville så, afhængig af dit behov/krav, vælge et sæt i den mellemste til dyreste klasse, for så vil du også få en super højttaler til stereo.

Det ER jo ikke det samme som store kabinet højttalere,men jeg har højt Dali Ikon Phantom til 3495 kr. stk. og det kunne meget vel blive mine næste surroundhøjttalere.

Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 09:34
OK

Tror sådan en her: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/indbygning_ud endoers/bw_ccm65_indbygningshoejttaler_hvid.htm

Ville være på højde med en BeoVox 1..?

Den er jo lidt billigere.

/Tejs
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 09:41
Jo, men det er ikke en ligeså komplet højttaler som Ikon Phantom (efter min mening)
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 09:47
Ja, den ser god ud, men den skal monteres udendøre, så det er ikke sikkert at den dur til det.. Det er til montering på min terrasse.
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2009 kl. 09:52

Oprindeligt skrevet af tejsdindler tejsdindler skrev:

Ja, den ser god ud, men den skal monteres udendøre, så det er ikke sikkert at den dur til det.. Det er til montering på min terrasse.

OK, Nej så SKAL du vælge en højttaler der er beregnet tiludendørs montering.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu