|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ziggy Starman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() Sendt: 08-Juni-2009 kl. 16:52 |
Jeg har brugt Firefox i en del tid nu og det er klart min yndlingsbrowser pga. de mange og undeligt nyttige apps. Førhen foretrak jeg også Firefox pga. dets hastighed, men på det seneste er det blevet vanvittig trægt på visse sider.
Helt specifikt er der tale om hottopic.com og zavvi.co.uk. De plejede at køre fejlfrit, men nu om dage hakker/hopper/lagger de når jeg scroller igennem varer. De kører glat og fint på både Google Chrome og tilmed på Internet Explorer 8. For the record bruger jeg Windows XP på en Asus Eee PC 1000HE. FF er sat til at være min standardbrowser, og jeg har 8 tilføjelser installeret. Hvad kan problemet være? |
|
![]() |
|
Ziggy Starman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Oh, og jeg bruger forresten en 12/1 mbit forbindelse fra Yousee.
|
|
![]() |
|
xJosh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
Problemet er virus tror jeg.
jeg vil henvise dig til www.spywarefri.dk/forum de hjælper gratis med den slags problemer. ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Puh, den side kan jeg overhovedet ikke finde rundt i! :S Men jeg kan da nævne, at jeg kørte virusscan i går med Avast!, og at der ikke blev fundet nogen vira.
|
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Selvom et enkelt program ikke finder noget, er det ingen garanti for, at der ikke er noget. Du kan prøve nogle forskellige online scannere.
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Har du prøvet at opgradere Adobe Flash til seneste version? Jeg havde mange hastigheds-problemer før jeg opgraderede.
/Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Panda fandt 1 virus men ville ikke gøre noget i gratis-udgvaen og Nod32 fandt 0. :-/
Nyeste flash hjalp desværre ikke. Tak for forslagene indtil videre ellers. :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |