recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Squeezebox Duet LØST
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med Squeezebox Duet LØST

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4114
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Squeezebox Duet LØST
    Sendt: 08-Juni-2009 kl. 18:48

Hej

Jeg havde også købt en Squeezebox Duet, da den var på tilbud i elgiganten og det har kun været problemer til at starte med. Den første kunne ikke lade op, så den blev byttet. Nr.2 havde så det problem at den godt kunne køre i 1-3 dage og så lige pludselig kunne den ikke finde receiveren (squeezebox) eller squeezenet, så man var nødt til at resette begge dele. Jeg prøvede at opgraderer til den seneste version 6.3.3 og indt. ny FirmWare og kørte med faste IP adresser. Intet hjalp. Så havde jeg hat på Logitech support. Første gang skulle vi selvfølgelig lige resette den igen og så virkede den. Anden gang jeg ringede, så skulle vi også lige lavet noget, men det endte med at hele controlleren døde. Der var lys i, men intet billede. Herefter indrømmede supporteren at de havde haft problemer med nogle af sættene og at jeg skulle få byttet min receiver og controller. Nu har jeg så haft det nye sæt i sbafrt 14 dage og det har ikke været nødvendigt at restte noget.

Så hvis andre har problemer, kan jeg kun anbefale at ringe til ders support og så sørge for at få et casenr man kan vende tilbage til.

Til top
Brivani Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2009 kl. 16:34
Tusinde tak for tippet, det har jeg døjet med siden sept. 08, kontaktet Logitech i dag, og har sendt den til ombytning.

Fik min nye i fredags, og den har kørt uden problemer, finder netværk med det samme.

Redigeret af Brivani - 22-Juni-2009 kl. 06:44
Brian Nielsen

Panasonic TH-42PZ85E / Panasonic SA-XR59 / Zaptor Motorola
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu