|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Poplic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
![]() Sendt: 04-Juni-2009 kl. 10:19 |
Hej folkens Jeg faldt lige over denne demonstration af Sonys kommende svar på Wii fra E3 messen i Los Angeles i disse dage. http://www.youtube.com/watch?v=th8_zKa0DKk&feature=relat edSådan én må jeg da eje, når den kommer. Xbox præsenterede idéer til noget andet - helt uden brug af controllere, men her var der tale om en reklamefilm, som man godt kan stille lidt spørgsmål til realismen af. Men dette fra Sony var en live-demo. Det er fandm.. cool, hvis I spørger mig! |
|
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705 Harbo SUB10 & 5 x SAT10 PS2 - PS3 QNAP-TS 439 Pro AppleTV Zaptor |
|
![]() |
|
Tmad ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
fedt
|
|
Panasonic TX-32LX60F
Panasonic DMR-EH57 Onkyo TX-SR606 Monitor Audio Radius 3xR225,2xR90,1xR360 PS3 Slim 120GB Synology DS-211 2x2GB |
|
![]() |
|
MVIN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Gimmi gimmi gimmi..... fedt, den er så præcis.
Jeg håber den ikke tager flere år før den kommer i butikkerne, jeg skal ud og lege legolas med bue og pil ![]() |
|
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
|
|
![]() |
|
Poplic ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
![]() |
Om de så afvikler det på en PS3'er er jeg egentlig lidt i tvivl om. Man kan vel godt forestille sig, at de har smækket et kraftcenter på for at lave en masse beregninger på bevægelserne for at det skulle se blæret ud?
|
|
Pioneer PDP436FDE & PDPLX5090H
Onkyo TX-SR705 Harbo SUB10 & 5 x SAT10 PS2 - PS3 QNAP-TS 439 Pro AppleTV Zaptor |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Den ser da for fed ud :D ville være god til min PS3 når jeg får en
![]() Håber bare man kan skifte til venste håndet.. Redigeret af bibihest - 04-Juni-2009 kl. 15:31 |
|
![]() |
|
MVIN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2008 Status: Offline Point: 110 |
![]() |
Har lige siddet og set den samlede præcentation af fremtiden til PS3 (117 minutter) hvor motion controlleren er en del af præcentationen, de forventer "launch spring 2010", godt nok frygtelig lang tid til
hvis det da overhovedet holder playstation er jo legendariske med forsinkelser på deres hardware og titler. |
|
Samsung TV - Yousee kable - Pio anlæg
|
|
![]() |
|
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() |
Microsoft viste deres frem præcis ligesom Sony gjorde
det.. Det var sq ikke "bare" en reklamefilm. Der var også Live demonstrationer til koneferencen, både af nogle spil og nogle maleapplikationer lidt lig det Sony viste. Derudover var der hele "Milo" konceptet fra Lionhead med Emotional AI. En dreng inde i dit fjernsyn der ved hjælp af Microsoft "Natal" teknologi kan se på dig om du er glad, sur, træt, ked af det.. Den kan genkende om du fortæller den en joke eller stiller dig et spørgsmål og reagere tilsvarende. http://www.youtube.com/watch? v=Zg6iCMjT4pg&feature=related Og bare for at komme folk der råber "scripted" i forkøbet, så er det også blevet vist frem til pressen: http://www.eurogamer.net/articles/e3-project-natals- molyneux-and-milo-interview Sony's teknologi er spændende og ser rigtig sjov ud, men Microsofts er noget mere ambitiøs. Og hvis det bliver sat rigtig i brug kan det blive super interessant. Redigeret af TobiasKM - 04-Juni-2009 kl. 18:39 |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=YmY0JNRIPOU&feature=relat ed BAD MOTION CAPTURE IS BAD. Da jeg så ham tænde den controller som en flashlight begyndte jeg næsten at savle over hvor fedt sådan en ville være i det næste silent hill. Bare tanken om at tænde og bevæge lygten, mens en anden controller er pistolen...mums! MVIN, hvor så du de 117 min? Redigeret af amorbavian - 05-Juni-2009 kl. 00:14 |
|
BORING! |
|
![]() |
|
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
du kan se både nintendo, microsoft og sony's conferancer på http://e3.ign.com/
|
|
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|
![]() |
|
sauron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
syntes personligt microsofts ser merre interasant ud. men ingen tvivl om at de begge bliver super fede og med wii plus kommer vi nok til at se nogle spænde spil til alle tre konsoller hvor det ik barre er en gimmick.
|
|
pioneer lx5090(ISF kalibreret)
onkyo tx-sr705( kalibreret af otto) B&W dm602 toshipa hd-30 ps3 xbox 360 wii |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Uncharted 2 så for sygt ud! Jeg fik gåsehud...på den gode måde :) Jeg kan dog ikke lide det der med, at de udgiver vise ekstratitler til MGS og Assasins Creed 2 kun på PSP!
GOD OF WAR!!! Redigeret af amorbavian - 05-Juni-2009 kl. 12:45 |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Jeg skal 100% sikkert have en, når de kommer på markedet. Virker meget overbevisende |
|
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |