|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() Sendt: 09-Juni-2009 kl. 11:52 |
Jeg har netop erhvervet mig min anden PS3 og er i den forbindelse røget ind i en lille detalje omkring onlineID. Jeg kan tilsyneladende ikke være online med samme ID fra begge maskiner samtidig. Det kan jeg godt leve med, da jeg kan hente alle de spil jeg har købt via online store ned på begge maskiner.
|
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Ja det vil jeg da mene. Jeg har flere forskelige PSN ID godt nok kun på den samme maksine, men spillene virker uanset hvilken PSN ID der er logget ind. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Ok, lyder godt!
|
|
![]() |
|
MartyMcFly ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
bare sørg for at aktivere de forskellige konti... men der er ikke noget til hinder for at have flere konti... men nej du kan ikek være online på samme konti, på samme tid... Eksempel: (nedenstående B1= brugerprofil 1, B2= Brugerprofil 2 osv.)
B1 køber et spil på PSN
Bemærk at man bør ikke gemme sine kreditoplysninger på B1, hvis denne deles med andre - ligeledes skal man være opmærksom på at alle som får adgang til at logge på B1, potentielt set kan skifte adgangskode, og låse de andre ude.. Lidt snørklet måske... Redigeret af MartyMcFly - 09-Juni-2009 kl. 18:29 |
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() |
vis du sletter det onlineID som spillet er købt med på din ps3 kan du ikke spille det mere
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
- Redigeret af amorbavian - 09-Juni-2009 kl. 20:14 |
|
BORING! |
|
![]() |
|
Tunfisken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Status: Offline Point: 561 |
![]() |
Jeg står og skal sælge min PS3 og derfra skal jeg have en ny, hvordan sletter jeg mine data på maskinen (kreditoplysninger) så den nye ejer ikke kan købe fra mit kreditkort? Spillene jeg har købt må han sgu godt beholde, dem er jeg ligeglad med
|
|
Optoma HD141X
TV: Samsung 65" LED 6-serie AFSPILLER - PS4 mobilabonnement FRONT HØJTALER - DALI CONCEPT 1 RECIEVER - ONKYO TX-NR616THX SURROUND - |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |