|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ShadowDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
![]() Sendt: 09-Juni-2009 kl. 12:31 |
Hey gutter Har nogle spørgsmål omkring Windows 7.
På forhånd tak :) |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
1. Ja, det har jeg skrevet i en anden tråd for ca. 1 time siden. 2. Nope, alt virker med de gængse formater, out of the box. 3. Ved jeg faktisk ikke, men det formoder jeg. Jeg bruger FireDTV i forbindelse med mit FloppyDTV. Denne lægger en transponderliste ind under installation. Jeg vil tro det er det samme som i Vista. 4. Windows 7 softwaren og så vælge installation til Media centeret. Det fremgår af deres software, præcis som til Vista. 5. Aner ikke hvad det er, må jeg erkende. Et indlæg fra Patriarken jeg må have misset En lille detalje i forbindelse med mine svar:
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
3. Ja vælg MCE driver og Cable 6900 på stofa, når du installerer driveren og bliver spurgt.. 5. Det skal du ikke bekymre dig om, commoninterface.exe installeres som en service automatisk når du bruger MCE drivere... Redigeret af Patriarken - 09-Juni-2009 kl. 12:58 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
ShadowDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 200 |
![]() |
Tak for det :) Har jo DVB-S og DVB-C kort, så den spørger mig ikke om Cable til sidst - Dem må jeg manuelt tilføje som sidst ![]() Nu jeg taler om Personal transponder list - Jeg kan vel selv lave listen ikke? I windows 7 er jeg vel ikke tvunget til at bruge en predefineret liste med kanal frekvenser som jeg er med f.eks. Vista med Tv-pack? - De bruger en lidt speciel liste herude i Nørgersminde antenne forening, så stofa kanalerne laver jeg også selv en liste til og får tilføjet til reg basen. |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Der står i dokumentationen til Fire/floppydtv hvordan man laver en custom transponderliste. Det er ikke svært såvidt jeg kan se - har dog aldrig selv lavet en til MCE. Men såvidt jeg ved scanner 6900 full på alle cabeltranspondere med med alle moduleringer(QAM 8 ,16,32, 64 osv) Det tager syv lange og syv brede...Men jeg har aldrig måttet tilføje noget manuelt på denne måde.. Redigeret af Patriarken - 09-Juni-2009 kl. 13:14 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
Det er super nemt at lave sin egen transponderliste, problemet er dog at Vista med TV pack ikke lader dig bruge din egen liste, men istedet vil bruge sin egen. Men ser ikke ud til at der er nogen der har prøvet at tjekke om det er tilfældet med Windows 7 - Så jeg forsøger og vender tilbage.. uheldigvis viser det sig dog idag at varer jeg bestilte, der var på lager, nu pludselig ikke er på lager alligevel ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |