recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mangler nogle Canal+ kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMangler nogle Canal+ kanaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
2andersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Mangler nogle Canal+ kanaler
    Sendt: 10-Juni-2009 kl. 17:18
Hej. Håber forummet kan hjælpe med følgende:

Har nyligt bestilt Canal+ Total pakken ved Stofa. Ved channel scan i MCE (WIN 7 RC) findes kun et udpluk af Canal+ kanalerne (mangler 'Drama', 'First', ' 'Hits', 'Sport' og 'Sport Ekstra'). Det samme er tilfældet ved scan i DVBViewer. Har prøvet adskillige scanninger.

Har følgende opsætning: 1 x FloppyDTV (nyeste firmware) med WIN 7 Beta driver. Bruger ikke legacy FireWire driver. Er tilknyttet Stofa i Kolding (AFIK).

Når jeg bruger ZAPTOR boksen finder den fint alle kanalerne!

Mvh
Morten
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 18:12
Brug 5.1 driveren...
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 21:27
Tak.

Kan kun finde download af en driver der hedder 5.1N. Kan du bekræfte, at det er den, og at den skal installeres i 'TVPACK-versionen'?

Morten
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af 2andersen 2andersen skrev:

Tak.

Kan kun finde download af en driver der hedder 5.1N. Kan du bekræfte, at det er den, og at den skal installeres i 'TVPACK-versionen'?

Morten

Ja 5.1(N), men jeg er ikke sikker på at 5.1(N) løser dine problemer. Jeg har dog selv Stofa(i Aalborg) og har fundet at 5.1(N) er den driver der virker bedst. Manglede en del kanaler med Windows 7 driveren, kan dog ikke huske om de kanaler du nævner var iblandt(betaler jeg ikke for så de bliver slået fra når jeg ser cana...under setup) men i hvert fald manglede DR2, DK4, og en af TVDK kanalerne. De kom tilbage med 5.1(n) En anden bruger i forummet foreslog denne løsning. (Mener at det var LarsenLP)

Redigeret af Patriarken - 10-Juni-2009 kl. 22:19
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2009 kl. 23:02
5.1 (N) hjalp desværre ikke. Finder konsekvent det samme antal kanaler - og altså stadig ikke enkelte kanaler fra CANAL+ pakken.

Kan man, på en eller anden måde, manuelt tune kanalerne - hvis man kender frekvens mm?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu