|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
2andersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 10-Juni-2009 kl. 17:18 |
Hej. Håber forummet kan hjælpe med følgende:
Har nyligt bestilt Canal+ Total pakken ved Stofa. Ved channel scan i MCE (WIN 7 RC) findes kun et udpluk af Canal+ kanalerne (mangler 'Drama', 'First', ' 'Hits', 'Sport' og 'Sport Ekstra'). Det samme er tilfældet ved scan i DVBViewer. Har prøvet adskillige scanninger. Har følgende opsætning: 1 x FloppyDTV (nyeste firmware) med WIN 7 Beta driver. Bruger ikke legacy FireWire driver. Er tilknyttet Stofa i Kolding (AFIK). Når jeg bruger ZAPTOR boksen finder den fint alle kanalerne! Mvh Morten |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Brug 5.1 driveren...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
2andersen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Tak.
Kan kun finde download af en driver der hedder 5.1N. Kan du bekræfte, at det er den, og at den skal installeres i 'TVPACK-versionen'? Morten |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Ja 5.1(N), men jeg er ikke sikker på at 5.1(N) løser dine problemer. Jeg har dog selv Stofa(i Aalborg) og har fundet at 5.1(N) er den driver der virker bedst. Manglede en del kanaler med Windows 7 driveren, kan dog ikke huske om de kanaler du nævner var iblandt(betaler jeg ikke for så de bliver slået fra når jeg ser cana...under setup) men i hvert fald manglede DR2, DK4, og en af TVDK kanalerne. De kom tilbage med 5.1(n) En anden bruger i forummet foreslog denne løsning. (Mener at det var LarsenLP) Redigeret af Patriarken - 10-Juni-2009 kl. 22:19 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
![]() |
5.1 (N) hjalp desværre ikke. Finder konsekvent det samme antal kanaler - og altså stadig ikke enkelte kanaler fra CANAL+ pakken.
Kan man, på en eller anden måde, manuelt tune kanalerne - hvis man kender frekvens mm? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |