|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() Sendt: 11-Juni-2009 kl. 12:05 |
|
Skal bruge et rimelig enkel program til at lave sync mellem min computer og NAS (netværksharddisk) eller en anden computer - og det skal bruge til det billeder & musik. Det må selvfølgelig meget gerne være Freeware men hvis det skulle koste en smule guld kan det også være det værd - hvad bruger i?? ...takker..... |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9434 |
![]() |
|
brug microsoft synctoy
kan downloades på deres hjemme side. Det er ivørigt gratis Redigeret af lahan - 11-Juni-2009 kl. 12:31 |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Hej. Jeg har testet GoodSync i forbindelse med sync mellem ftp-server (i et andet land) og min egen computer. Jeg kunne vældigt godt lide programmet og jeg tror det er et vældigt supergodt program. Men pga. problemer med time stamps måtte jeg opgive at bruge denne metode (ikke GoodSync's fejl). Se GoodSync. En pris på $30 er jo ikke afskrækkende. |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() |
|
HAR prøvet synctoy, virkede ikk for mig. syntes at det lavede nogle må fejl eller også manglede den en funktion - det er lang tid siden jeg prøvede det..... |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9434 |
![]() |
|
Ved ikke om den er anderledes end den du havde dengang. Men som sagt gratis, så du kan jo altid prøve at se om den dækker dit behov i dag |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Samtidig kan du afprøve GoodSync's trial og se hvilket program, der fungerer bedst for dig.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Splinten@Work ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 41 |
![]() |
|
Der er også det gratis FolderShare fra Microsoft.
|
||
Semper Fidelis
|
||
![]() |
||
![]() |
|
kan ikk lige finde en download som virker, ved ikk om det er noget gammel software. men syncback har faktisk en freeware-vers. som kan og gør de ting som jeg har behov for så det tester jeg lige for en periode. men kom genre med input til andre hvis i falder over et? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |