|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
![]() Sendt: 11-Juni-2009 kl. 20:31 |
|
Hej Jeg søger en Blu-ray afspiller der kan afkode HD-lyd og som har analoge udgange. Jeg kender kun selv til Sony BDP-S550. Er der andre I kan anbefale? |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12430 |
![]() |
|
Der findes en del som dekoder HD-lyd og har analoge udgange, men ved de helt billige af slagsen må man overveje, om der er tilstrækkeligt god D/A-konvertering i maskinen. Netop når man skal bruge analoge udgange er det, at man bør overveje at betale en god slat for en BD-afspiller. Her tænker jeg på noget i retningen af Denons dyre, til vist nok 15k.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Ja Panasonic BD50 og opefter. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
|
Den er nedsat til nu 10k. |
||
Den der køber dyrt græder kun en gang. Den der køber billigt græder flere gange.
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Har selv brugt en pan BD50 i starten med analog og en denon 2105 og det lyder rigtig godt. Med nogle ordentlige phone kabel får man alså en rigtig god lyd. Men jeg skulle så sætte sub op med +10 på min denon under multi ch. kommer an på dine krav, men en panasonic bd80 kunne være en mulighed. Så med mindre du har en rigtig dyr forstærker og højtaler. Så kan man alså udmærket nøjes med mindre.
for selve afspilning af blu-ray får du ikke mere ud af på en denon. Men den er sikkert bedre til dvd og cd. Redigeret af xcardman - 11-Juni-2009 kl. 23:16 |
||
![]() |
||
allando ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 380 |
![]() |
|
I Elgiganten er en Samsung BD-P2500 til salg. Jeg har læst forskellige steder på nettet, at den ikke kan benyttes til DTS-HD via analoge udgange. Kan det være rigtigt?
|
||
![]() |
||
Kratz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Faktisk er den sat yderligere ned til 7.500 kr, hvilket begynder at ligne et rigtigt godt tilbud! Husk dog at det er en profil 1.1 afspiller, hvis det er af betydning for dig. |
||
![]() |
||
KongKent ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juni-2008 Sted: Dronninglund Status: Offline Point: 361 |
![]() |
|
Jeg har selv en Panasonic DMP-BD55 med analoge udgange, og den afkoder samtlige HD-formater. Jeg er godt tilfreds med afspilleren. Det er en 2.0 afspiller. |
||
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H BD: Panasonic DMP-BD55 Front: Dali Evidence 870 Center: Dali C1000 Bag: Dali R1000 Sub: Dali SWA-15 |
||
![]() |
||
hedberg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2911 |
![]() |
|
Når jeg lige sidder og skimmer deres hjemmeside så ser det ikke ud til at den selv kan dekode DTS HD Master Audio. Jeg ville personligt ikke tage en Samsung afspiller da de har været pænt sløve med firmware opdateringerne og dermed er der nogle af deres modeller der har kvaler med enkelte film. I den prisklasse ville jeg selv vælge Panasonic. |
||
Med venlig hilsen,
Thomas |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |