|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JKALADK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Sted: Birkerød Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() Sendt: 11-Juni-2009 kl. 19:50 |
Hvilke Tv modeller har indbygget netværk. Kan de bruges til at streame film/billeder og til firmware opgraderinger. Er det noget man skal gå efter når man skal købe fladskærm for første gang ? Hilsen Jan |
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Alle nye TV af mærket Philips, Samsung, Sony og Panasonic har netværk i
dag. Andre har sikkert også, men lige dem jeg kender til. Der er ikke det store forskel på hvad de kan. Man kan hente forskellig info som youtube, nyheder, vejr osv. Desuden kan man også hente billeder, musik og film fra computeren. Film er dog kun de helt nyeste modeller. Dem fra i år. Philips er nok det mærke som skiller sig mest ud. Der kan man nemlig surfe på www. Det kan man ikke på de andre mærker. Der kan man KUN bruge de få tjenester som er lagt ind i fra fabrikken. |
|
![]() |
|
JKALADK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Sted: Birkerød Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
Jeg har kik på et Panasonic TX-P42G10E der kan jeg ikke se om der er netværk indbygget. Er der nogle Tv der har trådløst net ? Hilsen Jan |
|
![]() |
|
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Jeg mener kun det er Samsung som har en trådløs dims du kan sætte til. De
andre mærker kræver lidt nørdeskills og en boks til at stå ved TVet. G10 har netværk, det er jeg ret sikker på, ellers se på deres hjemmeside |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg står og vakler mellem TXP42X10Y eller TXP42G10E gad vide hvad forskellen er ? Hilsen Jan |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Du kan se forskellene på de forskellige Panasonic-modeller her: http://www.ppradio.dk/242-147-211-plasma_2009.htm |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |