|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skinner ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Status: Offline Point: 75 |
![]() Sendt: 28-Maj-2009 kl. 13:05 |
Hej Jeg har fået en ide. Mine forældre har en ekstra boks fra deres TV udbyder og den står bare og fylder. Jeg tænkte så, hvorfor gør jeg ikke bare brug af den, nu når de ikke bruger den. Hvis jeg sætter tv-boksen til fibernettet, sætter et S-video/scart kabel fra TV-boksen og til en computer, sætter en IR adapter til computeren, smider computeren på nettet og installere orb.com vil jeg så kunne streame live tv over nettet? og hvor god kvalitet vil jeg kunne få? Mvh. Jacob Redigeret af Skinner - 28-Maj-2009 kl. 17:39 |
|
![]() |
|
![]() |
Er der ingen der har noget viden omkring det orb.com der? |
|
![]() |
|
![]() |
Ingen der ved noget?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad med det kabel her, virker det hvis jeg sætter det i mit tunerkort og så hen foran min set-top boks. Vil jeg så kunne styre kanalerne. |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Tror mange har lidt svært ved at forstå hvad du vil, men er dette rigtig forstået:
Du vil streame TV på nettet fra Orb. Signalet skal komme ind til Orb via en S-VHS indgang på et analogt tunerkort og Orb skal kunne skifte kanal på set-top boksen via IR? I så fald kan du læse om setup'et her: Link Redigeret af NikolajC - 11-Juni-2009 kl. 21:42 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |