|
Valg af steaming til Le mans? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
thekimme
Ny bruger Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
Emne: Valg af steaming til Le mans? Sendt: 05-Juni-2009 kl. 20:56 |
Hej! Jeg står i den ærgelige situration at jeg ikke skal til le mans i år. og derfor vil jeg gerne se det(self). Men siden tv2's dækning er piv dårlig(2 timer!? ) Tænkte jeg på at købe adgang til eurosport player'en, eller sputnik. Hvilken en vil i vælge og har i erfaringer med nogle at web playerne? Og er eurosports på dansk? skal nemlig se det med den gamle og engelsk er ikke hans stærke side. Undskyld vis tråden er placeret forkert. men jeg er ny her så viste ikke om den skulle placeres her. På forhånd tak! Glemte lige at sige at det helst skal kunne smides op på en 32 tommer fladskærm via HDMI uden at være helt gnidret(forventer ikke HD) Redigeret af thekimme - 05-Juni-2009 kl. 21:01 |
|
Attila
Bruger Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 66 |
Sendt: 06-Juni-2009 kl. 14:23 |
LeMans produceres ikke i HD, så det kan du ikke finde nogen steder. Men selv normal tv kvalitet er der langt op til sådan som kvaliteten har været de sidste par år. Man kan da sagtens se hvad der foregår, men god kvalitet kan man ikke påstå det er. Jeg sidder selv med en 40".
Om den ene har været markandt bedre end den anden de sidste par år kan jeg ikke lige huske. Men TV2 har haft seriøse kapacitetsproblemer. Sidste år. skulle man lade være med at skifte væk i primetime, da det ikke var nemt at komme med igen, men blev man der kørte det nogenlunde. Forrige år var det helt til hundene, de havde simpelthen solgt meget mere end de kunne levere. Jeg tror de fleste som klagede til dem fik deres penge retur. Jeg køber adgang til både Eurosprt og TV2. TV2 for den danske vinkel. Eurosport fordi de også sender testkørsler, tidskørsler og legends løbet, samt at jeg de tidligere års erfaringer ikke har så stor tillid til TV2s båndbrede. Så hvis du kan undvære de danske værter, så ville jeg vælge Eurosport. Det koster kun det halve og sender mere. EDIT: Så lige det med "den gamles" engelsk kunskaber, så er det naturligvis på tv2 det foregår. Redigeret af Attila - 06-Juni-2009 kl. 18:53 |
|
Bruger udmeldt 9
-- Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
Sendt: 06-Juni-2009 kl. 15:54 |
Det er sgu for dårligt, at det ikke produceres i HD, men det kan vi vel takke de arrogante frøædere for... |
|
thekimme
Sendt: 06-Juni-2009 kl. 22:13 |
Det var faktisk en god idé. Jeg tror bare jeg køber adgang til begge dele. er det et sted hvor man kan læse nærmere om Sputniks le mans dækning? |
|
Attila
Sendt: 06-Juni-2009 kl. 23:03 |
Jeg har ikke kunnet finde noget om det på sputnik.
Men her er det på TV2 Sport: http://tv2sport.dk/node/33303 Eurosport player her: http://player.eurosport.com/home Og endelig sendeplanen for de to kilder: http://www.24h-le-mans.dk/index.asp?get=lm2009itv |
|
Attila
Sendt: 07-Juni-2009 kl. 11:26 |
Jeg vil lige tilføje at jeg har købt adgang til Eurosport nu.
Den lille testvideo man får vist på købssiden kunne jeg bare ikke få til at virke på min PC. Jeg har prøvet både med Opera, Firefox og IE, men der er bare ikke nogen forbindelse. Men den rigtige stream fungerer tilgengæld fint, så den test er ikke meget værd for mit vedkommende. På kvitteringen står der at man har adgang til Eurosport 1 og 2 engelsk, men jeg tunede lige ind på noget fodbold for 10 minuter siden og der kunne jeg vælge dansk som sprog. Men jeg har ingen anelse om der vil være mulighed for danske kommentatorer under Le Mans. |
|
thekimme
Sendt: 09-Juni-2009 kl. 22:20 |
Wooow 100kr for TV2 sport!? WTF!? Når men det lyder godt med eurosport:) tror stadig væk jeg køber adgang til begge. Tusind tak!
|
|
M.W.
Bruger Branchemedlem Oprettet: 22-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Sendt: 10-Juni-2009 kl. 18:43 |
hvad med sputnik, sender de ikke samtlige 24 timer ? Jeg har intet fjernsyn på kontoret så jeg er nødsaget til at vælge en online løsning. TV2s værter plejer at være gode, mens eurosport dk ikke tiltaler mig videre. |
|
Morten Witzel
|
|
Attila
Sendt: 10-Juni-2009 kl. 20:01 |
Sputnik, ja og nej.
Det er vel Sputniks netværk der benyttes, men betalingen foregår på TV2 Sport. De har vel nok selv en god forklaring på det, men ifølge mig, så har de vel bare indset at det er federe at tage 99 kr for 24 timer end meget mindre for en måned med sputnik. Sidste år skulle man også købe det på TV2 Sport. Der havde jeg allerede betalt for 1 måneds sputnik som jeg plejede, inden jeg opdagede at det ikke gav mig adgang til noget. Heldigvis refunderede TV2 pengene da jeg klagede min nød via email. |
|
Henrik Nygaard
Super bruger Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
Sendt: 13-Juni-2009 kl. 00:04 |
Ja det er en dyr "fornøjelse"at se det på Sputnik. De første to år på Sputnik (efter at TV2 begyndte at sende GENUDSENDELSR(?!) hele natten, i stedet for Le Mans, som i gamle dage!) kunne man nøjes med et måneds abb. Men i bedste TDC stil skulle prisen presse til skyerne, mens servicen og kvaliteten blev elendig.
Men nu til det vigtige. Er der nogen der ved, om der er forskel på streaming kvaliteten Sputnik vs. Eurosport? Opløsningen der tilbydes er jo nok den samme, men der kunne jo nemt tænkes at være forskel på hvor meget båndbredde der stilles til rådighed til hver bruger, og dermed også hvor meget det er nødvendigt at komprimere. |
|
Henrik Nygaard
Super bruger Oprettet: 01-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 424 |
Sendt: 13-Juni-2009 kl. 17:11 |
Er jeg den eneste, der ikke kan logge ind på sputnik.tv2.dk med browseren i PS3?
|
|
kumpel2000
Bruger Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 128 |
Sendt: 13-Juni-2009 kl. 17:51 |
Hvilken hastighed modtager I andre Sputnik med, min forbindelse er på 864 Kbit, selvom jeg har en 10Mbit fiber. |
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |