recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hifi-møbel/tv-bord
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHifi-møbel/tv-bord

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mrjonas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-April-2008
Status: Offline
Point: 87
Direkte link til dette indlæg Emne: Hifi-møbel/tv-bord
    Sendt: 13-Juni-2009 kl. 20:07
Hey kære medbrugere..

Jeg står og skal til at flytte her i næste måned og er derfor på udkig efter et tv-bord. Først og fremmest skal siges jeg har brugt søge funktionen herinde, men fandt ikke noget desværre, og kunne se nogle af indlæggende var lidt gamle så prøver lige lykken. Jeg søger et møbel:
Der kan komme op i en 50-60 cm højde, om det er stående eller skal hænges op er sådan set ligemeget.
Gerne i høj hvidglans.
Det må gerne være det op sådan her:
|_|_|_| altså i 3 moduler, men to hylder i hver cube alt efter højden, der skal stå følgende i det.
Midter cuben skal indeholde ps3 + popcornhour
De to andre cuber skal indeholde bøger, film etc.

Har kigget lidt på argon cuberne, men så vidt jeg lige kan regne ud vil det komme til at koste over 5000 for sådna et system, så ville høre om i kendte til nogle andre løsninger? Har været i ilva, ide møbler, ikea århus, men kunne ikke finde noget.

På forhånd tak

Mvh
Jonas

Redigeret af Mrjonas - 13-Juni-2009 kl. 20:07
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2009 kl. 12:46
Desværre er Argon noget at det billigste du kan komme i nærheden af, når du vil have et møbel med den dimension.

Der er en tråd i min hjemmebio, hvor folk viser deres møbler frem - her er der en del som takler dit problem ved at lave deres eget møbel.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu