|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ansa ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() Sendt: 14-Juni-2009 kl. 10:40 |
Hey Jeg er på jagt efte ren Nintendo DSi til min datter - er der nogen der kender et billig sted - evt. i Uk eller andre steder i udlandet - har set den til 1299 i Elgiganten - kan det gøres billigere? |
|
Panasonic TX-32LX85F, Sony KDL-40EX500, Xbox360, Wii, LG HDD/DVD, VIASAT Digital box - VIASAT HD-Samsung
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
I lufthavnene i UK plejer de at have billigt elektronisk udstyr. http://www.dixonstaxfree.co.uk kan dog kun finde den alm. DS lite
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Ziggy Starman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Hmm, gameplay.com (britisk side) oplyser på deres hjemmeside, at de ikke sender store pakker (læs konsoller) til andre lande end UK, og grænsen går vidst lige omkring 1-2 kg i vægt... men jeg smed i sin tid en PSP Slim & Lite med medfølgende spil i kurven derinde bare for at se hvad de ville sige, og den kunne de godt sende! :D Og en DSi vejer da vidst mindre end en PSP, og de har den til £133. :)
Ellers kan amazon.co.uk altid anbefales til konsoller - lige nu er der ikke noget særlig godt bundle tilbud på DSi, men fra tid til anden har man mulighed for at få tonsvis af spil og sager med ved køb af en konsol. I december sidste år købte jeg en PS3 80 GB med 2 Blu-Ray film, 2 spil, et HDMI kabel og en Blu-Ray Fjernbetjening for ca. 2800 kr inkl. al fragt og deres engelske moms, som man lige skal være opmærksom på, at de lægger på til sidst i ordren (priserne er stadig rimeligt favorable derinde til trods for dette). :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |