Hejsa
Har lige fået MCE 2005 op at køre. Den er forbundet til to xbox360 som medicenter extendere, een hos min underbo og en hos mig. Vi har begge plasmaskærme med 16:9, mens at MCEén kører på en 4:3 17 " skærm. Jeg kan ikke få MCE´til at køre 16:9 på plasmaskærmene og mærkeligt nok kan hverken philipseskærmen eller panasonicskærmen få billederne strukket ud over det areal som 4:3 aspectet dækker.
Hvordan får jeg MCE til at "udsende" i 16:9 ?
En anden ting der irreterer er at xbox360 érne slet ikke kan finde mit hurtige trådløse netværk (Belkin Pre-N) De kører upåklageligt på mit gamle 811 b tråløse. De finder sagtens Belkin netværket, men de kan ikke få MAC adresse alle mine Pc´ere kører perfekt.
Hvis jeg skal "smide" flere penge i et netværk er der så nogen der kan fortælle lidt om "tv"kvaliteten på på enten et 811.g eller a netværk alternativt hvad med de der Homeplugs, som sender med 14-16 Mbit over husets elnet Nogen erfaringer med transmissions kvaliteten ?
Har p.t. netværksledninger over det hele..........Håber at nogen kan sige god for kvaliteten af 811.g
Var det for mange spørgsmål............................?