|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 15-Juni-2009 kl. 17:29 |
Jeg er fascineret af tidsrejser på film - har du nogle favoritter på DVD eller Blu-ray?
Redigeret af T-teknik - 17-Juni-2009 kl. 09:53 |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6282 |
![]() |
Ja , Back To The Future , og Rumrejsen 2001 , ... MVH |
|
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
God tråd
![]() Her er er mine bidrage: - Tilbage til fremtiden, kan købes på DVD. - Star Trek IV: The Voyage Home, kan købes på DVD og Blu-ray. - The Time Machine, kan købes på DVD. - Twelve Monkeys, kan købes på DVD, kunne også købes på HD- DVD. - Time Bandits, kan købes på DVD. - Abernes planet, kan købes på DVD og Blu-ray. - Slagtehus 5, kan købes på DVD. Redigeret af Startrek - 15-Juni-2009 kl. 18:20 |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Star Trek: First Contact fra 1996
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Terminator 1, 2 og 3 ![]() |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Tja nogen af mine favoritter er nævnt allerede. Andre tidsrejse film, der kan være værd at se: I øvrigt kunne jeg ikke fordrage Slagtehus 5. Og så vil jeg foreslå følgende SF roman af Isaac Asimov, der er min favorit roman om emnet: The End of Eternity [Amazon UK]; På Dansk: Evigheden er forbi
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Jeg har selv nogle af de nævnte på DVD - "Timecop" har vist ikke været udsendt med danske tekster - måske den snart udkommer på enten DVD eller Blu-ray.
Den seneste film med det tema er vist "Déjá Vu" med Denzel Washington fra 2006. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ændret overskriften lidt - hvis nogle også har bud på tv-serier.
|
|
![]() |
|
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
Hvis TV serier må komme med i "listen", så er Journeyman ikke helt uden evner.
edit: tak til T-teknik, så først din ændring nu..! ![]() Og hvis man skal have et godt grin over genren så er der jo Bill and Teds Excellent Adventure og Bill and Teds Bogus Journey Og fra TV - Blackadder: Back and forth Redigeret af RogueAgent - 17-Juni-2009 kl. 10:03 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
A Sound Of Thunder |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
De seneste sæsoner af TV-serien Lost indebærer også tidsrejser, oven i
købet noget meget forvirrende noget med overlappende tidspunkter. Nu kan man oven i købet købe det hele på Bluray i eminent kvalitet. |
|
![]() |
|
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Jeg har ikke selv fået set den endnu, men denne spanske film har fået gode anmeldelser:
Los cronocrímenes (Timecrimes) Derudover er der: The Butterfly Effect Ritana (The Returner) Primer Og evt. Doctor Who tv-serier(ne). Edit: Glemte lige: Peggy Sue Got Married The Final Countdown (USS Nimitz - Lost at Sea) The Philadelphia Experiment Flight of the Navigator Redigeret af bluebucket - 17-Juni-2009 kl. 10:26 |
|
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |