Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
JensenAmager
Bruger
Oprettet: 11-December-2008
Sted: 2300 Kbh. S
Status: Offline
Point: 53
|
Emne: Programinfo i EPG Sendt: 11-Juni-2009 kl. 09:27 |
Jeg har de sidste dage manglet programinfo på min Sony med CA-modul på en del kanaler, bl.a. svenske og tyske, mens resten fungerer som normalt. Er det Yousee der leger igen, eller er det kun hos mig?
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
JensenAmager
Bruger
|
Sendt: 11-Juni-2009 kl. 17:25 |
Ingen andre?
|
mstensgaard
Junior bruger
Oprettet: 17-Februar-2005
Point: 31
|
Sendt: 12-Juni-2009 kl. 17:41 |
Jeg har samme problem. Siden i går, 11 juni, har ingen programinfo overhovedet. Bruger en samsung boks(hdd). Var begyndt at tro at det var min boks der var gået i stykker siden jeg ikke har kunnet finde noget om problemet på yousee's hjemmesiden.
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
|
Sendt: 12-Juni-2009 kl. 17:50 |
Jeg har programinfo på ca. 90% af kanalerne.
Edit: Samsung led, med cam og programkort.
Redigeret af flemming larsen - 12-Juni-2009 kl. 17:51
|
Mvh Flemming Larsen
|
JensenAmager
Bruger
|
Sendt: 13-Juni-2009 kl. 08:34 |
flemming larsen skrev:
|
Er der nogle af kanalerne, som tidligere har haft info, men som nu er uden? Hos mig forsvandt der info på 3 svenske, de tyske (undtagen ARD) og 2 norske + yderligere et par stykker
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24788
|
Sendt: 13-Juni-2009 kl. 09:29 |
JensenAmager skrev:
flemming larsen skrev:
|
Er der nogle af kanalerne, som tidligere har haft info, men som nu er uden? Hos mig forsvandt der info på 3 svenske, de tyske (undtagen ARD) og 2 norske + yderligere et par stykker
|
Jeg har på de svenske og norske. Der mangler ikke noget på nogen der har haft.
|
Mvh Flemming Larsen
|
The Elusive One
Bruger
Oprettet: 06-December-2003
Sted: Denmark
Point: 57
|
Sendt: 13-Juni-2009 kl. 09:43 |
Jeg har samme problem med manglende EPG på en bunke kanaler, primært svenske, norske og tyske i alt 12 kanaler (muligvis flere, det er ud af dem der er i min favoritliste), som der var EPG på før. Det har nu været væk i en 3-4 dage. Går jeg ind på guide (tv-oversigten) så er der heller ikke nogen oversigt for de samme kanaler der.
Jeg har en alm. Selector (kan ikke huske modellen, den sidste fra før HD udgaverne).
|
JensenAmager
Bruger
|
Sendt: 13-Juni-2009 kl. 18:56 |
The Elusive One skrev:
Jeg har samme problem med manglende EPG på en bunke kanaler, primært svenske, norske og tyske i alt 12 kanaler (muligvis flere, det er ud af dem der er i min favoritliste), som der var EPG på før. Det har nu været væk i en 3-4 dage. Går jeg ind på guide (tv-oversigten) så er der heller ikke nogen oversigt for de samme kanaler der.
Jeg har en alm. Selector (kan ikke huske modellen, den sidste fra før HD udgaverne).
|
Det samme her. Meget mystisk men det er jo ikke første gang, der sker underlige ting fra YouSee. Der er da i det mindste TV-signal, og vi kan jo så håbe på, at EPG'en snart vender tilbage. Orker ikke at kontakte YouSee support og vente i timevis.
|
mstensgaard
Junior bruger
Oprettet: 17-Februar-2005
Point: 31
|
Sendt: 15-Juni-2009 kl. 20:23 |
Jeg har fået følgende svar fra deres support "Vi har i øjeblikket en generel fejl på vores programinformation på vores guide. Vi regner med, at vi i den kommende uge 25/26 får rettet fejlen. "
Jeg har skrevet tilbage og foreslået at de opdaterer deres drift-info så man ikke bruger tid på at tjekke sin boks på alle mulige måder. (Jeg mistænker dem for bevist at udlade at skrive det på drift-info. Fejlen har i hvert fald stået på siden 11 juni)
|
The Elusive One
Bruger
Oprettet: 06-December-2003
Sted: Denmark
Point: 57
|
Sendt: 15-Juni-2009 kl. 20:25 |
Jeg har her til aften konstateret at jeg har fået EPG tilbage på de kanaler den var forsvundet på, så tilsyneladende er fejlen allerede rettet.
|