|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() Sendt: 19-December-2005 kl. 09:41 |
Hej med jer,
Vi har lige installeret vores lille 23 tommers i soveværelset, men desværre er der ikke noget antennestik.
For at undgår at trække ledninger igennem alle rum, er vi derfor ude i at købe en trådløst TV-signal sender. (f.eks. http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat- Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start?ProductUUID=MJkKamd MiLQAAAD8b1pMk8gM&dogtag=tdc_p_shop_comp_tilbehoer ) Er der nogen der har erfaring med disse? Er det lige så let som det lyder? Er der ulempler, såsom at man ikke kan skifte program uden at den gør det i stuen samtidig? Er der meget kvalitetstab osv?
Tak for hjælpen!
/ Freddy
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Freddy Der er flere ulemper ved sådan et sæt, og du nævner dem selv. Der overføres én AV-kanal, der er ingen tuner indbygget. Så du skal føde den med et AV-signal, f.eks. en SCART udgang fra TV'et (i ser det samme begge steder samtidig) eller fra en video (i ser altid hvad videoen viser - også når den afspiller). Kvalitetstab, ja. Udfald, ja. Træk et antennekabel. Det er og bliver den bedste løsning. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Freddy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-November-2005 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
Tak for svarene...det var jo dejlig informativt! Jeg må igang med hammer & søm
|
|
![]() |
|
Rande ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Jeg har selv samme model derhjemme. Jeg bruger den fra min pc til tv. Det er ikke uden problemer. Når underboen snakker i telefon, kan jeg se de magnetiske forstyrrelser på skærmen............ |
|
![]() |
|
multi19 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-November-2005 Status: Offline Point: 64 |
![]() |
Hey jeg har også tv link og køber snart en Hd optager, vil jeg kunne
optag med den fra mit soveværelse fra forbindelsen i stuen? og hvis ja
hvordan?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |