|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HansH ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 10-Juni-2009 kl. 19:03 |
Hej alle! Har lige købt et panasonic v10 42'' plasma. Superfedt Tv. Da jeg har yousee kabeltv og selector med canalplus invisterede jeg straks i et CA-modul og satte modul og selector kort i tv'et. Den kan finde en masse kanaler under dvb-c, men der står at mine canal plus kanaler er krypterede og jeg derfor ikke se dem, selvom jeg sagtens kan se dem via min "gamle" selector. Hvad gør jeg galt? på fornånd tak. |
|
![]() |
|
Willum ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
Jeg kan desværre ikke hjælpe det helt store andet end at sige at jeg kører også med CA-modul og kan se alle Canal + kanaler uden problemer.
Jeg har i øvrigt et Sony fjernsyn hvis det skulle have noget at sige. Ved ikke hvordan det kører generelt hos Panasonic. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Har du vendt kortet (smartcardet) rigtigt?
|
|
![]() |
|
HansH ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Kim: jeg havde selvfølgelig vendt det forkert Men nu har jeg et nyt problem... Alle kanaler er der som de skal være, men typisk når jeg har set eksempelvis Canal+ eller en af de andre digitale kanaler i 10-15 sker der et udfald, og så står der jeg ikke har rettigheder til at se den krypterede kanal. Det er faktisk skideirriterende. Jeg tolker det lidt som et muligt signaludfald, men jeg har et stort dyrt antennekabel så det burde nu ikke være problemet. Kan det være i CA-modul eller smartcard problemet ligger? Kortet er efterhånden en 5år gammel så måske jeg skulle spørge efter et nyt? |
|
![]() |
|
Nordic2007 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 138 |
![]() |
Prøv at sætte programkortet i en Selector boks. HVis du ikke selv har en kan du tage kortet med ned i TDC butikken og få det testet. På den måde kan du finde ud af om fejlen skyldes kortet eller evt. kan være enten et installationsproblem (muligvis dårligt signal) eller et HW problem (CA-modul eller tv). |
|
VIDEO:
Sony 65 A1 Sony UBP-X800 Canal Digital OnePlace AppleTV 4K AUDIO: Denon AVR-X1400H Dali Concept 5.1 |
|
![]() |
|
Smiyth ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Recordere burde lave en guide til CA moduler for det er virkelig en jungle!!! Selv har jeg 40W5500 og det første CA modul kunne ikke engang genkende Yousee kortet. Nu har jeg stadig Yousee boksen (Samsung) så jeg kan teste programkortet og det virker fint i boksen. I min søgen på nettet har jeg læst at Viaccess CA moduler i tidlige versioner er blevet hacket (sattelit brugere har jo brugt dem i årevis). Og man skal derfor finde den korrekte version (hardware/software) for at den kan dekode signalerne fra Yousee. |
|
![]() |
|
xeon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
Der står en del om Sony og DVB-c på yousee i denne tråd
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=29531& PN=1 |
|
![]() |
|
madsL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2009 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
hej HansH
fik du nogensinde løst problemet med at dine digitale kanaler forsvandt efter 5-10 minutter? Jeg har et Panasonic 42G10 og har netop i dag modtaget et Viaccess CA-modul fra Proshop og jeg har præcis det samme problem, med at jeg kan se de digitale kanaler i et stykke tid, hvorfor jeg pludselig får at vide at de er krypterede... Håber der er nogen der har et svar på dette problem! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |