|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
![]() Sendt: 16-Juni-2009 kl. 21:28 |
Hej Jeg er ved at designe min nye stue, og har i den forbindelse lavet denne tegning. Mine tanke er at have tv og højttalere i stuen, og lave et skab i bryggers med htpc, forstærker og blurayafspiller. Ved godt at det kræver man sætter skiver i ude i bryggerset, men det går nok. Denne opstille burde virke fint. Jeg vil bruge sådan en : http://www.koz.dk/product.asp?product=1367 til at styre enhederne fra stuen. Nu er mit spørgsmål, hvordan får jeg tilsluttet en xbox og en wii til systemet ? De skal vel stå i stuen, for at controllerne kan komme til at kommunikere med maskinerne ? |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9446 |
![]() |
Hvordan forbinder en Wii controller, med BT, IR eller Radio ? |
|
![]() |
|
tvillumsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Den bruger bluetooth, så den placere du bare sammen med det andet
udstyr.. |
|
Pioneer 427XA
Pioneer DVR-545H-S Pioneer HTZ-7 Sonos PS3 Slim - Wii WD TV Live |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |