|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
saturinox ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() Sendt: 03-Juni-2009 kl. 14:46 |
Hej!
Jeg er på udkig efter gode høretelefoner, med surround, gerne med dolby certifikat eller hvad det hedder. er ikke så meget inde i det, men vil godt ha nogle der er rigtig gode til film brug især. lige nu har jeg 5,1 Dali concept 6 højtaler sæt fra hifiklubben. Men det er ikke altid naboerne er så glade, så kunne godt tænke mig og vide om man kan få et par gode høretelefoner til omkring de 2-3.000,- Jeg har en Sony DA50ES Forstærker. Og vil primært bruge dem til bluray,dvd og playstation 3 spil. |
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
![]() |
Prøv at søge efter Dolby Headphones. Det er en teknologi der konverterer fra flere-kanals lyd til 2 kanals bineaural lyd. Har ikke selv nogen erfaring med det, men hvis det er lavet ordentligt er det helt sikkert rigtig godt. |
|
![]() |
|
Dondee ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 136 |
![]() |
Prøv dem her :
AKG Hearo 787 Surround HeadphonesJeg har selv et sæt og jeg er mildest talt imponeret. Det er jo ikke hifi med god, kraftig og rummelig lyd man vil have.Og så kan de købes i sverige for en billig penge : http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=76019 Redigeret af Dondee - 17-Juni-2009 kl. 12:46 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |