|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basismedlem ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 17-Juni-2009 kl. 17:03 |
Jeg kunne ikke finde andre end denne gruppe, at poste mit spørgsmål i...
Håber det er relevant, og folk giver noget respons! Anyway, i min kælder har jeg nok 500+ VHS bånd ligge rundt omkring. Jeg bruger dem ikke til noget som helst mere! De fylder bare. Der er mange købefilm fra dengang, og bånd jeg selv har optaget på. Men hvad kan jeg gøre med dem? De kan nok ikke sælges for en stor værdi, så hvordan kan VHS´erne ellers afhændes? I en stor container eller som "skrald" et sted? Ser frem til DIN mening... |
|
Try www.google.com/chrome today! Way better than IE!
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Hej Basismedlem
Dine købefilm kunne du give til en genbrugsbutik af en slags. Der kunne du evt. også høre, om de havde interesse i dine optagbare bånd. Jeg har heldigvis kun få VHS-købefilm, så jeg har valgt at "arbejde" mig igennem de bedste i ro og mag, hvorefter jeg vil forsøge at skille mig af med dem på ovennævnte måde. Ellers er der vel kun tilbage at køre dem ud på genbrugspladsen og forhøre sig ad, hvor de ønsker dem placeret, nu der indgår både plast og andet i produktet. Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 17-Juni-2009 kl. 17:39 |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Jeg har givet mine gamle købe-film til en Røde Kors genbrugsbutik.
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Basismedlem ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
At give mine købefilm VHS til genbrugsbutik lyder som en fin ide.
Så skal jeg finde ud af hvad jeg vil med resten... Nok til genbrugspladsen her i byen, eller noget der ligner. ![]() |
|
Try www.google.com/chrome today! Way better than IE!
|
|
![]() |
|
torpedo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
At give dem til en genbrugsbutik er en pæn tanke, men hvad skal de bruge dem til. De komme til at afhænde en brøkdel af de film, som bliver indleveret og jeg vil ikke engang gisne om salgsprisen! Kør dem på genbrugspladsen, sådan er det bare... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |