|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 18-Juni-2009 kl. 10:38 |
Af nysgerrighed, hvad ligger en SACD afspiller på aktuelt i pris?
Og hvem forhandler SACD´er i dag? Redigeret af T-teknik - 18-Juni-2009 kl. 10:39 |
|
![]() |
|
sharders ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
HIFI klubben sælger NAD MP55 for 10.000 og MP5 for 13.000 og Denon DCD-2000AE for 13.000. Så er de betalt Redigeret af sharders - 18-Juni-2009 kl. 10:50 |
|
Stefan
|
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Når der aktuelt ikke er større interesse, så falder de nok ikke i pris. - Hvad med skiver? |
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Man kan vel få en dvd-afspiller, som også klarer sacd, for ret få penge,
bl.a. Pioneer. Men vil man virkelig have noget ud af formatet, er det en god idé med en særskilt cd/sacd-afspiller, som prismæssigt vel begynder ved en 4- 5.000, bl.a. fra Marantz. Jeg har netop bestilt en ny afspiller, Sonys nye topmodel XA5400ES, som i følge samtlige tests, jeg har kunnet opstøve, skulle være helt fantastisk, også til alm. cd. Meget spændt. Skiverne købes på nettet med undtagelse af få specialbutikker som Amfora og Pladekisten, men hvor man ved gud også får lov at betale for dem. Jeg bruger mest amazon.co.uk, hvor der er et rimeligt udvalg. http://www.amazon.co.uk/gp/browse.html? node=382529011&tag=pc017-21 |
|
![]() |
|
sharders ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Jeg har set en del klassiske skiver til normal CD pris. Har dog på fornemmelsen at producenterne aktuelt ikke ser den store fremtid i formatet. Det virker som et nicheprodukt. |
|
Stefan
|
|
![]() |
|
Xstatic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Man kan også købe den nye Oppo BDP83 - som udover blu-ray og dvd, også afspiller SACD og DVD-audio. Meget lækker maskine, kan pt købes for 4-5000 kr i england, indtil reg.B udgaven kommer hertil. Jeg køber min sacd-skiver på nettet udelukkende, jeg har fundet meget få butikker som henter dem hjem herhjemme. jeg bruger amazon, www.imusic.dk , og http://www.sa-cd.net/home til at finde inspiration hos.
|
|
![]() |
|
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
Nå ja, glemte helt, at den amerikanske Cd Pacific har et meget stort udvalg
af SACD til rigtig gode priser. http://cdpacific.com/Default.asp Dog kan der så ryge told på, men til gengæld er skiverne meget billige. Den tyske jpc.de har også en del, og desuden den danske imusic.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |