|
Hjælp til køb af B&O |
Besvar |
Forfatter | |
krabbe
Ny bruger Oprettet: 20-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Emne: Hjælp til køb af B&O Sendt: 20-December-2005 kl. 18:05 |
hej.. jeg overvejer meget at købe et B&O Avant fjernsyn 32" fra 2000, men vil høre herinde, om I måske har erfaringer med dette tv, både gode og dårlige, da sådan et jo ikke er helt billigt..... på forhånd tak krabbe |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
Sendt: 20-December-2005 kl. 18:42 |
Kanon fjernsyn. Men tænk lige på at B&O har stoppet produktionen af det. Restlageret bliver solgt med 40% rabat. Dvs at et nyt 28" (med video) sælges for ca. 17.000,-(Fona Randers). Så tænk lige på hvad du skal give for et brugt ! Du kan være heldig at finde nye eksemplarer - også af 32" hos B&O, 2Tal, Fona m.m. Sørt for at et brugt er RF - Real-Flat kan ikke lige huske hvornår det kom. Men for mere info prøv evt. på http://www.beoworld.co.uk/forums/index.php Hvad skal du give for det ! |
|
krabbe
Ny bruger Oprettet: 20-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 21-December-2005 kl. 15:12 |
jeg har kigget på et B&O Avant, 28" widescreen i sølvfarvet med stereo og en ny Beo4 til 9900kr. Men problemet er at jeg har en smeregrænse ved 12000kr... mere rækker budgettet desværre ikke til, men vil bare gerne have et stilet TV med en god kvalitet... |
|
krabbe74
-- Oprettet: 19-August-2005 Status: Offline Point: 41 |
Sendt: 21-December-2005 kl. 16:03 |
Haft det og er et kanon tv..
Farverne på billedet er meget flotte... kan du ikke få det med indbygget dvd |
|
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 21-December-2005 kl. 23:05 |
Hej Krabbe
Jeg er meget glad for mit BeoVision Avant 32". Den model jeg har er med Video og analog
surround dekoder. I modeller af nyre dato kan isættes en digital dekoder for godt 3000 kr.
som er i alle Avavt modeller med DVD. På dette Link kan du læse en test af Avant Dvd Tv.
|
|
Baldrick
Junior bruger Oprettet: 02-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
Sendt: 21-December-2005 kl. 23:35 |
lyden er klart iorden på det tv.. bedste lyd jeg nogensinde har hørt på et tv..slår klart langt de fleste midianlæg :-)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |