|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
PipelineDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 19-Juni-2009 kl. 19:13 |
Jeg har en Marantz SR-5003 reciever på 13 kg. og en snart en Marantz DV-4003 dvd afspiller.
Ifølge manualen skal recieveren have meget luft omkring sig, så det går vel ikke an at stille dvd-afspilleren ovenpå? Mit spørgsmål er om jeg kan stille forstærkeren oven på dvd-afspilleren, eller kan den ikke klare vægten? Det står ikke noget om det i manualen. Det er i sidste ende et spørgsmål om hvor mange hylder jeg skal sætte op. |
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Hej,jeg vil ikke stille noget oven på recieveren den skal ha luft,jeg synes det er meget vægt at stille på den,jeg vil nok stille dvden på en anden hylde.
|
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
ja, du kan godt stille forstærkeren oven på din afspiller.
|
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
|
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() |
Du kan tage det helt roligt mht varme. I modsætning til et par andre mærker bliver Marantz ikke sindsygt varme, selv ved lang hård belastning. Jeg ville ikke turde smide DVD-afspilleren nederst, men øverst giver ingen probler for mig. Jeg har lige smidt et sæt lidt højere fødder under DVD-afspilleren.
LINK Frihøjden mellem DVD og Marantz er ca. 2 cm, det giver i hvert fald ikke en forskel i temperaturen, jeg kan mærke med hånden. (I øvrigt bliver den sjældent ret varm.) |
|
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |