|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() Sendt: 18-Juni-2009 kl. 20:27 |
|
Kan man ikke KØBE sådan en forbrugsmåler der kan måle hvor mange watt man bruger?? Ligemeget hvad jeg googler finder jeg folk der fortæller hvor man kan låne en!!! Koster de en krig eller hvad? |
||
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Ork ja, jeg har selv én til brug ved anmeldelser. Den er fra Elsparefonden og kan fås - tror jeg - for omkring 100 kr |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
|
Helt billigt er det ikke (295,-), men det kan da købes bl.a. her:
http://webshop.nesa.dk/projects/nesa/shop/cmsdoc.nsf/content /nesp62pp7p?opendocument Redigeret af Zulu - 18-Juni-2009 kl. 20:36 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Nå for pokker, så huskede jeg forkert. Men jeg var nu heller ikke sikker |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
|
I diverse byggemarkeder kan du finde forskellige modeller, måske helt ned til de 100,- du nævner. Men det er ikke dem allesammen, der måler lige præcist og nogle af dem kan ikke måle under 5W. Jeg fandt forresten Spar-O-Meter til 295,- hos Dong, så jeg har opdateret mit oprindelige indlæg. |
||
![]() |
||
Thomas_H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 467 |
![]() |
|
ok ok ok, I er sgu seje :o) Jeg kigger på det, takker |
||
--
mvh Thomas H. - www.thhe.dk |
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Det største problem er at de billige fra byggemarkederne ikke kan måle ordentligt på switch-mode strømforsyninger (AC-DC konvertering), som bruges i stort set al elektronik. Køb Spar'o'meter -- den virker. |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
||
finnbrodersen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 152 |
![]() |
|
så en Spar-O-meter i Bilka sidst jeg var der. Kan dog ikke huske prisen
|
||
![]() |
||
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
|
Jeg tror, at vi har givet 200,- på tilbud i Bilka for vores Spar-O-Meter for et års tid siden.
|
||
![]() |
||
perkjaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
![]() |
|
Jeg købte min i Føtex for et par måneder siden for 199 kr.
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Køb et spar-o-meter. De billige i byggemarkederne mv. er ikke præcise nok. Sådanne målinger skal man kunne stole på, ellers kan man jo ligeså godt lade være at måle Som nogle skriver, har Bilka haft dem til en 200-lap. Om de stadig har det ved jeg ikke. Ellers kan de købes for en 300 kr (link) /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Dovenlas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
|
Spar o´meter kan lånes på rigtig mange biblioteker i 14 dage, så det er da den billigste måde der er.
Ellers er der lidt rabat her: http://webshop.nesa.dk/projects/nesa/shop/cmsdoc.nsf/content /nesp62pp7p?opendocument Mvh Dovenlas Redigeret af Dovenlas - 19-Juni-2009 kl. 11:42 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |