|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
joras12 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() Sendt: 21-Juni-2009 kl. 08:09 |
Hej alle Nu er jeg endelig kommet frem til at jeg køber en 3 mdr. gammel panasonic 46pz80 (6.500,-) frem for det parallelimporterede LG PS3000.. Men nu bliver jeg pludselig i tvivl, for da jeg spørger sælgeren om det er parallelimporteret svarer han at: "Det er købt i media markt for 3 mdr. siden, og der er ikke en masse bogstaver efter type nummeret, så fdet tror jeg ikke" Hvad siger i? Hvordan finder jeg ud af om dette TV er parallelimport? JR |
|
![]() |
|
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
Hvilket lands Media Markt er der tale om - det kan nok være ret afgørende om det er i Tyskland eller Sverige..?
|
|
![]() |
|
joras12 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Det er i Sverige (Malmö) ? |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Du skal jo så være opmærksom på, at du sikkert skel en tur til Sverige, hvis tv'et skal til rep.
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja det er også fint, men tænker bare på pixel fejl, om det f.eks. bliver fuldt dækket?
|
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
Først og fremmest tilykke med det nye tv Redigeret af Rod83 - 21-Juni-2009 kl. 10:30 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |