|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kevinng17 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 21-Juni-2009 kl. 07:55 |
Har et samsung le37m87bdx når jeg tilslutter noget via mit hdmi, f.eks har jeg prøvet at lilslutte et Western digital multi media center kommer den op med MODE NOT SUPPORTED...Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre ? Michael |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
du skal ændre opløsning på din WDTV. Din WDTV kan ikke sende et 1080p/24p til dit tv, som kunne være årsagen, eller bare 1080p. Så alle andre opløsninger burde du kunne bruge.
|
|
![]() |
|
kevinng17 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
[QUOTE=pendec]
du skal ændre opløsning på din WDTV. Din WDTV kan ikke sende et 1080p/24p til dit tv, som kunne være årsagen, eller bare 1080p. Så alle andre opløsninger burde du kunne bruge.
Okay det vil jeg så lige prøve :-) |
|
![]() |
|
![]() |
Har lige været inde og læse på WD hjemme side, og der ser det da ud til at den godt kan køre 1920x1080.. http://www.westerndigital.dk/en/products/products.asp?drivei d=572 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
problemet er nok kun 24p delen, du har jo 1080p support. Og! det var nok forklaret lidt forkert... Tænkte først det var dit TV som ikke var FullHD, det er det jo.
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay det vil jeg så lige prøve...tak for hurtigt svar :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |