recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Design vs billede
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDesign vs billede

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nielsdb Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Juni-2009
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Design vs billede
    Sendt: 22-Juni-2009 kl. 11:01
Hej med jer

Jeg skal have en flad, kravene er lidt specielle, da lillemor er med inde over.
Derfor er der nogle krav til designet og om at det skal være så hvidt som muligt - dvs. a la samsungs
hvide modeller eller de nye sony med sort kant. Vi har kigget meget på sonys bravia (hvid med sort kant)
og synes rigtig godt om dem, men det er jo ikke sikkert de også har det bedste billede.

Og ja, jeg ved det er helt forkert at gå efter design i første omgang. Men hun har pengene ha ha

Prisen skal ligge mellem 8000-10000 og skærmen skal bruges til tv og bluray hovedsagligt.

Hvad siger i?

Og mange tak

Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 681
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 11:26

I min optik er det altid billedet der vægtes højest... men det gælder jo ikke for alle  De sony'er du nævner er ganske gode, men da design også bliver vægtet så er der faktisk 50LGPS8000 eller et af Samsungs modeller. Men til den pris så må jeg sige at det er LG'eren der vinder, ydermere er der også en udmærket billedekvalitet i den. Ellers så er der også Panasonic's 09 modeller (S10, G10 evt V10) dog er der visse problemer med G10'eren angående afspilningen af 24p, men den har tilgengæld (måske) det bedste billedet i den prisklasse.     

Redigeret af Rod83 - 22-Juni-2009 kl. 11:45
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 11:29
Hvis du siger hun har pengene og gerne vil have et hvidt tv, så kan hun da købe den nye hvide Pioneer 5090 limited edition. Det er godt design + godt billede. Det er da vidst det man kalder en win win situation

Jeg er dog ikke sikker på at man kan købe den længere, men prøv da at led lidt efter det
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2009 kl. 11:33
Den er ikke hvid, men den har et godt billede og designet er noget af det flotteste på markedet, IMO.

LGPQ6000

LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu