|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nielsdb ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2009 Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 22-Juni-2009 kl. 11:01 |
Hej med jer
Jeg skal have en flad, kravene er lidt specielle, da lillemor er med inde over. Derfor er der nogle krav til designet og om at det skal være så hvidt som muligt - dvs. a la samsungs hvide modeller eller de nye sony med sort kant. Vi har kigget meget på sonys bravia (hvid med sort kant) og synes rigtig godt om dem, men det er jo ikke sikkert de også har det bedste billede. Og ja, jeg ved det er helt forkert at gå efter design i første omgang. Men hun har pengene ha ha Prisen skal ligge mellem 8000-10000 og skærmen skal bruges til tv og bluray hovedsagligt. Hvad siger i? Og mange tak ![]() |
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
I min optik er det altid billedet der vægtes højest... men det gælder jo ikke for alle Redigeret af Rod83 - 22-Juni-2009 kl. 11:45 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
Hvis du siger hun har pengene og gerne vil have et hvidt tv, så kan hun da købe den nye hvide Pioneer 5090 limited edition. Det er godt design + godt billede. Det er da vidst det man kalder en win win situation
![]() Jeg er dog ikke sikker på at man kan købe den længere, men prøv da at led lidt efter det ![]() |
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Den er ikke hvid, men den har et godt billede og designet er noget af det flotteste på markedet, IMO.
LGPQ6000 |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |