|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
thomasNY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() Sendt: 18-Juni-2009 kl. 23:37 |
|
Som overskriften siger! Hvor skal man købe. Her er listen www.pricerunner.dk/pl/2-1227338/TV/Samsung-PS-50B855Y1W-Samm enlign-Priser?sort=8&noidx=1
Mit bedste bud er udmiddelbart wupti, men hvad siger i? Det skal ikke være parallelimport, og der skal jo være gode vilkår hvis nu pisset skal retur, med f.eks larmende strømforsyning! ![]() |
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
|
WUPTI ER PARELLEIMPORTERET. Køb det i fona køge, og handle med idan dernede, han levere super service ;)
|
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
Hvor har du hørt det henne? lrev |
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
|
hehe fra mig selv, mig som er idan :p altså wupti parallelimportere alt på nær sonys produkter. |
||
![]() |
||
thomasNY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
|
hmmm, det lyder da mærkeligt da wupti selv skriver Danske vare, dansk service, dansk garanti! inde på pricerunner? Hvad med clicksalg eller Dansk IT lager?? Nogle der kender dem?? |
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
Det er forkert, at Wupti kun handler parallelimport, tværtimod. Du er da virkelig en desperat sælger. Igen må jeg så bare gøre opmærksom på, at hvis modelbetegnelsen ender på XXE, så er det en dansk vare.
|
||
![]() |
||
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
|
Leverer Wupti parallelimport? Det var nyt. |
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
Wupti HAR parallelimporteret igennem deres levetid, men dog aldrig i stor stil, men hvorvidt de gør det mere, eller i hvor stort omfang det sker, ved jeg ikke. Jeg skriver jo netop også, i forbindelse med påstanden om, at Wupti kun parallelimporterer, at det ikke passer, men samtidig afviser jeg heller ikke, at det er forekommet på et tidligere tidspunkt (Hvilket det er ), og måske stadig gør det på enkelte produkter. |
||
![]() |
||
![]() |
|
så vidt jeg ved har wupti kun en aftale med sony, men skal da nok snakke med min konsulent fra samsung om de har en samarbejdsaftale. Grunden til de fleste netshop parallelimportere, er fordi de dumper prisen, og det kan producenterne ikke lide, og samtidigt vil de gerne have at kunden får en demostreret varen, derfor vælger man at sortere fra. |
||
![]() |
||
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() |
|
Sigida, hvor god er den pris du kan tilbyde? Det jo ikke alle der bare lige kører til Køge... ;)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
hehe fælleskøb så kan vi måske finde ud af noget :p
|
||
![]() |
||
MichaelKB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 194 |
![]() |
|
Jeg er klar på et fælleskøb Mvh MichaelKB |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |