|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() Sendt: 22-Juni-2009 kl. 21:10 |
Bare lige til info..
Så dette tv i fona i holbæk til den nette pris af 5999.- i deres Stor Udsalg. ![]() Link ![]() |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Det er godtnok et godt tilbud
![]() |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
GISMO1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Ja, Pioneer holder prisen godt
![]() ![]() |
|
Jo mere man ved , jo mere finder man udaf at man ikke ved.
|
|
![]() |
|
Valaquenta ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
Men er det så demo model eller en sprit ny model - Formentlig nok det første, da Pioneer PDP 4280XD jo er en lidt ældre sag efterhånden. Desuden er den vel formodentlig allerede solgt pt.
Vala Redigeret af Valaquenta - 23-Juni-2009 kl. 18:55 |
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
![]() |
Desværre, var der ingen Fona mand at få fingerne i lige i de min jeg var der... men mon ikk det er væk allerede..
![]() Redigeret af kfcofir - 23-Juni-2009 kl. 19:29 |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |