|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
nofx ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 21-Juni-2009 kl. 21:20 |
|
Hej alle,
Skal have et 5.1 system nu. Har allerede receiveren, og skal finde nogle gode, diskrete højttalere, som både damen og jeg kan leve med fremadrettet. Læg mærke til, at design og lyd er præcis lige vigtige. Jeg vakler mellem disse to: 1: Jamo 402 fra Cinemagic: http://www.cinemagic.dk/shop/jamo-a- 402-3689p.html 2: KEF 2005.3 fra Tyskland: http://www.csmusiksysteme.de/de/home/restposten/subwoofer_sa tellite n_systeme_restposten/kef/kef_kht_2005_3_aussw/index.htm/inde x.htm? sid=9eb48a38175d537ccc59de05290dc011 Hvad er det bedste køb, og hvor stor forskel er der og i hvad? Jeg vil jo helst købe i DK, hvilket taler for Jamo-sættet. Skal jeg bare købe det, eller er der noget, jeg skal være opmærksom på? |
||
![]() |
||
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
|
Følgerinteressant med i denne her tråd, så AV folk SVAR !
og dit KEF link er dødt makker ![]() |
||
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
CSM har et kanont ry, og der er flere tråde hvis du bruger søgeknappen .
Kender ikke Jamo, men KEF kræver en god forstærker for at lyde godt til stereo. |
||
![]() |
||
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() |
|
Kender ikke de KEF men jeg har detteher sæt: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=435185 Hvilket er næsten magen til det du kigger på i Jamo og det ser ret godt ud og spiller rigtig godt, jeg er meget tilfreds med det.
|
||
![]() |
||
nofx ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|
Super - tak for svar. Jeg har en Sony DA 2400 ES, som vel burde være fin til
stereo, ikke? Og du mener, at CSM er et godt sted at handle? Jeg går igang med at søge med det samme :-) |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
Jeg vil ikke indlade mig på designspørgsmål (jamo host host), lydmæssigt er jeg 100% sikker på KEF-sættet æder Jamo-sættet som en snack.
|
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Har gjort arbejdet for dig hvis du klikker på mit hyperlink ![]() (og ja, mange har handlet der med et godt resultat) Redigeret af Anima - 22-Juni-2009 kl. 22:38 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du har ret - du havde hel-garderet. Tror jeg sender en ordre afsted til CMS med det samme! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |