|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xang72 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-December-2005 Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 13-December-2005 kl. 03:47 |
Hej der Jeg har en Imon VFD, remote og modtager, og jeg har desuden også MS 2005 remoten med tilhørende modtager, og MS remote keydoard for MCE. Mit spørgsmål er om det er muligt at få begge remotes og keyboardet til at virke på Imon modtageren ?
VH Peter
|
|
Hilsen - Peter
_____________________________ Ham der har mest når man dør,vinder!! |
|
![]() |
|
NiTRoGuY ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-December-2005 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Det kan du ikke, MS har lavet MCE keyboard driveren så den kun virker med deres reciever. Hvis imon kan lære signaler ligesom en universalfjernbetjening kan du få mce remoten og de tilsvarende taster på keyboardet til at virke. |
|
![]() |
|
drepalla ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-December-2005 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hmm, jeg har en DIGN kabinet fra http://www.origenae.com/, og mit MCE keyboard er 100% kombatible med deres IR display module (VFD kit), jeg gætter faktisk på at imon bruger den samme H/W leverandør, i hvert fald bruger origeneae IRTRANS software, hvor de har skaffet et kode-sæt til MS fjernbetjeningen.
Redigeret af drepalla |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |