recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PS50B855, PS3 og Onkyo 876
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPS50B855, PS3 og Onkyo 876

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thomasNY Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Emne: PS50B855, PS3 og Onkyo 876
    Sendt: 23-Juni-2009 kl. 20:00
Jeg får nu endelig mit nye tv i morgen og skal lige høre om der er nogle gode råd...Jeg bruger de værdier flatpanels har målt dig frem til og går så videre efter det.
Mht til billedet, der går fra Ps3 og så til samsungen, er der så nogle råd angående justeringer i onkyo´en? Jeg har ikke haft noget billede gennem den endnu.. Den kan jo alt muligt! 
Til top
MichaelKB Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juli-2006
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 09:21

Hej Thomas,

Har du fået din nye skærm?

Hvad er dine førstehåndsindtryk? Summer strømforsyningen?

Mvh

MichaelKB

Til top
LarsOne Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Juni-2009
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 09:44

Jeg har denne skærm, og jeg bliver nødt til at sende det retur. Det summer alt alt for meget til mig. Jeg ved jo ikke om det er en fejl, eller de bare skal være sådan. Det er især når skærmen skal vise megt lyse billeder, at problemet opstår. Men ellers er jeg tilfreds med skærmen. Den er super sej. Men som sagt den larmer for megt. Jeg bestiller en ny, og så må vise om det er samme problem.

vh Lars 

Til top
zirio Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 11-Juni-2007
Point: 878
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 10:14

Oprindeligt skrevet af thomasNY thomasNY skrev:

Jeg får nu endelig mit nye tv i morgen og skal lige høre om der er nogle gode råd...Jeg bruger de værdier flatpanels har målt dig frem til og går så videre efter det.
Mht til billedet, der går fra Ps3 og så til samsungen, er der så nogle råd angående justeringer i onkyo´en? Jeg har ikke haft noget billede gennem den endnu.. Den kan jo alt muligt! 

1. Jeg håber ikke du bruger de näjagtige samme anvisninger, som FP har fundet frem til? I deres test, bliver der taget häjde for vidt forskellige faktorer, end dem der befinder sig i dit rum. Du vil nok kunne få et bedre billede end standard, men på ingen måde et optimalt billede.

2. Angående ps3 --> onkyo, så har jeg sat min PS3 til outputte 720p, hvorefter min Onkyo sender signalet videre (through). Jeg benytter mig ag dette, da jeg kun spiller PS3-spil og ser BD, og da hverken mit TV eller Projektor kan vise 1080p, så synes jeg at jeg opnår et bedre billede ved 720p end 1080p.

Men hvis dit TV kan vise 1080p, så vil jeg anbefale dig at din PS3 outputter 576p, og så opskalerer din Onkyo (HQV Reon) til 1080p.

I sidste ende er det jo dig, der skal kigge på det. Så det er jo bare at präve sig frem

/Zirio

CineZirio

Redigeret af zirio - 24-Juni-2009 kl. 10:19
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 16:20
Oprindeligt skrevet af MichaelKB MichaelKB skrev:

Hej Thomas,

Mvh

MichaelKB

Jeg har fået den men skal lige ha sat den til senere i dag...Så gir jeg et referat...
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af LarsOne LarsOne skrev:

Jeg har denne skærm, og jeg bliver nødt til at sende det retur. Det summer alt alt for meget til mig. Jeg ved jo ikke om det er en fejl, eller de bare skal være sådan. Det er især når skærmen skal vise megt lyse billeder, at problemet opstår. Men ellers er jeg tilfreds med skærmen. Den er super sej. Men som sagt den larmer for megt. Jeg bestiller en ny, og så må vise om det er samme problem.

vh Lars 

hej lars

Hvor havde du købt den henne? Manden ved dansk it-lager havde ikke haft nogle reklamationer endnu. han sagde de havde haft en periode hvor de ikke ku købe den, der mente han samsung udskiftede de defekte strømforsyninger..

Jeg skriver lige når jeg har fået gang i min.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af zirio zirio skrev:

1. Jeg håber ikke du bruger de näjagtige samme anvisninger, som FP har fundet frem til? I deres test, bliver der taget häjde for vidt forskellige faktorer, end dem der befinder sig i dit rum. Du vil nok kunne få et bedre billede end standard, men på ingen måde et optimalt billede.

2. Angående ps3 --> onkyo, så har jeg sat min PS3 til outputte 720p, hvorefter min Onkyo sender signalet videre (through). Jeg benytter mig ag dette, da jeg kun spiller PS3-spil og ser BD, og da hverken mit TV eller Projektor kan vise 1080p, så synes jeg at jeg opnår et bedre billede ved 720p end 1080p.

Men hvis dit TV kan vise 1080p, så vil jeg anbefale dig at din PS3 outputter 576p, og så opskalerer din Onkyo (HQV Reon) til 1080p.

I sidste ende er det jo dig, der skal kigge på det. Så det er jo bare at präve sig frem

/Zirio

CineZirio

Hej

Jeg tænkte også på det med at man skal skrue ned for lysstyrken i starten?? Eller andre ting....?
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2009 kl. 20:54

Hej Thomas,

Mvh

MichaelKB

Jeg har fået den men skal lige ha sat den til senere i dag...Så gir jeg et referat...

Så har jeg fået gang i samsung´en. Jeg må desværre sige at det larmer en hel del!
Det er en summen og den går lige i skallen! Den svinger lidt frem og tilbage alt efter billedet, men nogle gange summer det helt vildt! Jeg ringer og brokker mig i morgen, så må vi se om der er god service. Bortset fra det er det rigtig rigtigt lækkert. Det er pisse flot og virkelig lækkert! Så jeg håber sku at jeg kan få et eksemplar der ikke larmer!
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2009 kl. 09:36

Hej Thomas,

Er der en DLNA-dongle med til dit PS50B855?

Hvis du ikke har set det på www.flatpanels.dk, så er det bagbeklædningen på dit fjernsyn der øjensynligt laver brummelyden og kan nemt fixes med et par gummidutter.

Mvh

MichaelKB

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 12:25

Hej Thomas,

Hvis du ikke har set det på www.flatpanels.dk, så er det bagbeklædningen på dit fjernsyn der øjensynligt laver brummelyden og kan nemt fixes med et par gummidutter.

Mvh

MichaelKB

Nej det er der ikke, den skal man købe seperat. Jeg vil straks gå ind og læse om det med de gummidutter!

Bortset fra det bliver skærmen sindsyg varm! Hvis man holder sin hånd bag på skærmen på de udluftnings huller, er der så varmt at man må fjerne fingrene igen, ellers brænder man sig! Og overalt på skærmen er der sindsygt varmt! Som en kæmpe radiator faktisk. Summelyden bliver forresten værre jo længere tid tv´et står tændt. I starten er det ikke så slemt...

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 14:35

Hej Thomas,

Mvh

MichaelKB

Nej det er der ikke, den skal man købe seperat. Jeg vil straks gå ind og læse om det med de gummidutter!

Bortset fra det bliver skærmen sindsyg varm! Hvis man holder sin hånd bag på skærmen på de udluftnings huller, er der så varmt at man må fjerne fingrene igen, ellers brænder man sig! Og overalt på skærmen er der sindsygt varmt! Som en kæmpe radiator faktisk. Summelyden bliver forresten værre jo længere tid tv´et står tændt. I starten er det ikke så slemt...

Bortset fra brummelyden og varmeafgivningen, er du så tilfreds med skærmen?

Mvh
MichaelKB

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2009 kl. 17:10

Hej Thomas,

Mvh

MichaelKB

Bortset fra brummelyden og varmeafgivningen, er du så tilfreds med skærmen?

Mvh
MichaelKB

Jeg er meget imponeret over skærmens design. Lyden synes jeg faktisk ikke er så ringe som andre mener. Det kan sagtens gå til dagligdagsbrug. Jeg bruger udelukkende parabol og ps3, og jeg må sige at jeg er meget tilfreds indtil videre. Har dog ikke leget så meget med skærmen da jeg sender den afsted igen! Men jeg er ellers tilfreds, bortset fra at jeg åbenbart har fået mandags modellen!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu