|
|
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | ||
Mono ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 20-Juni-2009 kl. 17:42 |
|
Hej Gutter. Nu bliver jeg nok nødt til at få lidt råd. Jeg har ladet mig fortælle at der skulle være Samsung prestige Garanti på highend produkter som 855'eren. Men har det noget at sige hvor man køber den? Jeg kan se på hifipriser.dk at de fleste netbutikker følger hinanden godt, men nogen af dem skriver med "engelsk manual only" eller "kun 2års reklamation fra selve butikken" mine løg ville dog blive lidt lange hvis jeg skulle ned og smide 2k mere i hifiklubben for at få den service. /Christian |
||
Popcorn hour a-110
Samsung UE46B7070 Samsung C5550 5.1 |
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
|
du skal købe fra samsung danmark ellers får du ikke denne service, og da de fleste netshop parallelimportere får man ikke gavn af den service.
|
||
![]() |
||
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
|
kom ned i fona køge, så laver jeg en god pris til dig på den givende model ;)
|
||
![]() |
||
Mono ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Køge er sq for langt :) tak for tilbudet ellers. |
||
Popcorn hour a-110
||
![]() |
||
![]() |
|
http://www.danskitlager.dk/shop/samsung-ps50b855-703p.html Det lyder til at aberne fra danskitlager mener det er en dansk model de har med service iorden. Jeg kan se på "Producent varenummer: PS50B855Y1WXXE at den går igen på alle de internetsider jeg har været inde på. Man bliver sq lidt confus så :) /Christian |
||
Popcorn hour a-110
||
![]() |
||
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
|
Modelnummeret skal slutte på XXE. Hvis det gør det, er det en dansk model. Det ser ud til, at de fleste forhandlere inde på hifipriser forhandler den danske model. Det kan de så også blive nød til, da Samsung tilpasser deres Tv til de enkelte lande, i dette tilfælde omfatter det så Norden.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
yes danskitlager er en dansk model, men man skal bare passe på, for internetsider får en dårlig nettopris fra samsung danmark og derfor vælger mange af dem at købe fra en anden kanal så de kan ligge på de samme priser som konkurrenterne. de små shops bestiller ikke et kæmpe varelager ind som fona expert mm. gør og derfor får de også en dårligere pris.
|
||
![]() |
||
thomasNY ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
|
hmmm Sig lige til hvis du køber fra Dansk IT-lager...Jeg skal nemlig også ha mig et samsung. Der er sku mange forretninger!
|
||
![]() |
||
Stuffedfrog ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
|
Og stadigvæk er Fona oftest flere tusinde kroner dyrere med deres TV end de fleste alle andre steder - god logik Jeg gider ikke høre på "Fona har en dyrere husleje, det er derfor vores produkter bliver nødt til at koste mere" osv. Det kan jeg som forbruger jo være fuldstændig ligeglad med. Nu når Fona åbenbart kan få alle deres varer så billigt, burde de så ikke kunne sælge deres TV til en bare nogenlunde fornuftig konkurrerende pris? |
||
![]() |
||
![]() |
|
fona sælger den pris som producenterne anviser. så får at holde et godt samarbejde vælger man at følge producentens vejledende pris, og man kan nok også forhandle lidt på prisen.
|
||
![]() |
||
Fnulder ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 503 |
![]() |
|
Jamen det er jo det som er grunden. Fysiske butikker skal jo betale husleje, personale, vogn til at hente og levere reparationer og alt muligt andet. Så det er klart produkterne koster mere. |
||
![]() |
||
![]() |
|
ja omkostningerne er større iforhold til en netshop som kun har en hjemmeside og intet varelager. varelager koster mange penge. men priserne afspejler de vejledende priser. fona gør det hovedsageligt fordi de vil have et godt samarbejde med producenterne og samtidigt giver det pote i en god indkøbspris mm. man kan tit forhandle om den pris som står i butikken, så på en fladskærm til 15000kr kan man tit forhandle sig ned til en rabat hvor der måske kun er 1000kr imellem en netshop og selve butikken, hvilket jeg ikke synes er meget. Fona er ikke dyre, men netbutikkerne som er meget billige.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |