recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Langsom HD PVR 101-ST Canal digital
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLangsom HD PVR 101-ST Canal digital

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
strofi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-Juni-2009
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Emne: Langsom HD PVR 101-ST Canal digital
    Sendt: 19-Juni-2009 kl. 20:16
Har andre oplevet langsom menystyring på HD PVR 101-ST. For et par dage oplevede jeg nedsat hastighed på menystyringen især når jeg bruger EPG Se også forrige tråd side 18 her har andre også pludselig oplevet det samme. Resetter jeg boxen virker det fin indtil jeg slukker den og tænder igen. håber andre har oplevet det da jeg ikke mere gider resette boxen, tak
Til top
Bobben Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Maj-2007
Sted: Norway
Point: 358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2009 kl. 23:49

Har ikke testet selv enda men EPG er økt fra 2 dager til 7 dager så kanskje boksen er senere pga. større mengder EPG data som skal behandles. 
Til top
videoguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2007
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 10:46

Ja jeg er ved at blive sindsyg af den langsomme EPG.  Problemet har også inflydelse på tekstningen på Canal film kanalerne. Teksten halter gevaldigt bagefter og der er store huller i tekstningen, så boksen har tydeligvis travlt med et eller andet.

Det underlige er, at alle disse hastighedsproblemer forsvinder når boksen optager, så som en workaround sætter jeg min til at optage et eller andet, men det gider jeg altså ikke blive ved med. Jeg foreslår, at vi kimer CD ned vedr. dette problem, så de kan få gjort noget ved det. I den anden tråd om dette, havde en ringet til dem, og man havde erkendt, at problemet er opstået efter en udvidelse af EPG'ens tidshorisont, men hvorfor kan man så ikke bare gå tilbage til tidligere tidshorsont. Jeg er ligeglad med at kunne se tv programmet for de næste 7 dage, hvis jeg kan få hastigheden tilbage.

Redigeret af videoguy - 26-Juni-2009 kl. 10:48
Til top
strofi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2009 kl. 20:13
HØRT
Til top
argiex Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 97
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2009 kl. 10:12
Jeg har lige snakket med CD kundeservice, og den flinke medarbejder fortalte at de arbejdede på det.

Det er bare ikke godt nok, her sidder vi strandet med en ubrugelig box der ikke kan følge med i tekstningen, ikke er til at bruge på epg, sletter kanaler fra favorit listen efter forgodtbefindende, og ikke kan tændes med lyd næsten hver gang, uden at holde power knappen inde i 10sek først.

Desuden sender de et fint brev ud hvor de tilbyder en rabat så fuld pakke kommer ned på 409,-, men når jeg ser på hjemmesiden er normalprisen 409,-

Så fik jeg en historie fra de varme lande om at prisen bliver sat op til 459,-, men det ændrer stadig ikke det faktum at hvis du opretter dig som ny kunde nu, får du det til 339,- et år, og efterfølgende år til 409,-. Det kan de ikke løbe fra når det står i abonnement vilkårene.

Jeg har nu haft CD i et par og er godt tilfreds med deres kanal udvalg, men overvejer alvorligt at finde en anden udbyder til mit tv.
Denon 3806 7.1 receiver
Pi7 front, center højttaler
Coral CX-5 baghøjttaler
Optoma HD72i projektor
Toshiba HD-EP35 HD-DVD
PS3 Bluray
Xbox360
Nintendo Wii
Til top
WebLock Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-November-2007
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2009 kl. 19:56

Jeg har mailet dem og forlangt at prisen for abonnementet reduceres kraftigt indtil de får rettet fejlen. Boksen er næsten ubrugelig efter de har f*cked den up

Jeg har ikke fået svar fra dem endnu.

Til top
videoguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Juli-2007
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2009 kl. 15:53

Weblock, jeg har gjort det samme nu.

Jan

Til top
strofi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2009 kl. 20:56
ser ud som om de har fixet problemet. hva siger andre???
Til top
WebLock Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-November-2007
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2009 kl. 20:49

Min virkede i går og i forgårs, men der var der også kun EPG for nu og næste program.

Nu er EPG tilbage og nu er boksen lige så sløv som før

Til top
strofi Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2009 kl. 21:30
ja må give dig ret min er igen en død sild
Til top

Besvar Besvar