|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() Sendt: 25-Juni-2009 kl. 21:03 |
|
Testet: Nyt Samsung 42" PS42B450 plasma med DVB-C Mpeg4 blæste mig omkuld. På 2 meters afstand ligner det HD kanalerne... og selv tæt på er der absolut ingen artefakter. Ikke engang med snotten helt oppe i skærmen... og det galdt både DR1 og TV2... Ja selv The Voice kanalen blæste mig omkuld. Derefter satte jeg den nye Samsung Selector til med HDD via HDMI, og det stod ikke nær så godt på f.eks. DR1 (Hammerslag). Den indbyggede DVB-C modul er overlegent. Ja bagefter så selectorens billede faktisk ret grusomt ud i forhold til. Artefakter og skygger var der masser af på SD kanalerne. HighDefinition kanalerne var lige gode (perfekte) begge steder. DVB-C modul af mærket Strong. ... og enig... Plasma er for vildt. Jeg skal aldrig have andet. I butikkerne ser sort noget gråt ud på plasma skærme... men om aftenen hjemme i stuen er sort præcis den rigtige farve. Lige en erfaring jeg ville give videre her. Redigeret af clear - 25-Juni-2009 kl. 21:19 |
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
|
Tillykke med dit nye tv MVH |
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
|
nummeret er lige noteret til alle dem der også vil blæses omkuld. |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Tilykke med skærmen. Der er åbenbart en rigtig god DVB C tuner i den.
|
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
|
Super - men blot til orientering så er det nu ikke mpeg-4 - men mpeg-2 uanset om det er den ene eller den anden DVB-C modtager der benyttes. På alle SD kanalerne benyttes mpeg-2, mens der kun på HD kanalerne benyttes Mpeg-4
|
||
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job) |
||
![]() |
||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|
Det er korrekt, men det er ikke ligegyldigt hvor god tuneren er. |
||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Måske jeg også lige skulle nævne hvad sådan et vidunder kostede.... 4499 kr i fysisk butik... I kan kigge på pricerunner.dk hvor det er henne... og det kan lige akkurat være i højden i en stationcar. PÅ www.idealo.de kan det findes lidt billigere, men så er det fra tysk internetbutik istedet for dansk fysisk butik. Det eneste jeg savner ved den er bedre lyd og så DLNA stik, men så havde prisen nok også været anderledes. Jeg håber ikke Samsung prøver at udvikle mere på deres DVB-C tuner, for herfra kan det kun gå den forkerte vej. Jeg er rystet over billedkvaliteten. DVB-C Cam modulet til yousee er købt i Elgiganten. Åbenbart en perfekt kombination... men mon ikke andre moduler også kan levere det billede. Redigeret af clear - 27-Juni-2009 kl. 07:39 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |