|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() Sendt: 28-Juni-2009 kl. 06:22 |
|
Det squ da et tilbud. I den kommende uge sælger Elgiganten Philips 42PFL9803H til kr. 12999,-. Den koster normalt over 18K.
|
||
![]() |
||
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
|
Synes den er ekstrem mat i overfladen.. så er den nye philips en del bedre mht. glans i billedet (42pfl9664h)... Jeg har nemlig set 32pfl9604H live med DVB-T og den var OK og den har samme design... så 42" burde have samme glans. Super lyd iøvrigt. ... og for dælen hvor er den 9803h dog tyk.. det må være noget med 18 cm. tyk. Den nye er en del tyndere. Redigeret af clear - 28-Juni-2009 kl. 07:09 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Så begynder det at ligne noget, det er den bedste phillips har lavet en 9803h har alså LED og local dimming og derfor en langt bedre billedekvalitet. husk billedekvalitet.
man se jo ikke på et billede når en skærm er slukket. den er 10.8cm dyb. test http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1234778221 Redigeret af xcardman - 28-Juni-2009 kl. 08:15 |
||
![]() |
||
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|
Hvad tænker du på? Er det den alu/grå-ramme du tænker på. Det ser da super fedt ud |
||
![]() |
||
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
|
hehe... jeg tænker på billedet... heldigvis ikke så glansfuld som et samsung LED TV... men... ja.... jeg ved faktisk ikke hvad jeg mindst foretrækker... jeg ville ikke have nogen af delene. Midt imellem ville være fint.... Nå ja; Plasma glans er perfekt. hihi.
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
der er vi jo nok meget enige, men jeg mener stadig et lcd med led og local dimming er bedre end et uden. Redigeret af xcardman - 28-Juni-2009 kl. 10:04 |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Jeg har lige bestilt et Samsung 40B7050 til 12.500 kr, synes det er et flot tv og kan godt lide det kun er 2,9 cm tykt, men man bliver naturligvis i tvivl når nu man kan få dette tv til samme penge... Hmm.. what to do... Er ikke selv så fanatisk med billedkvaliteten så ville blive glad for begge tv.. Skal dog bruge DVB-C og Samsung kan ikke sortere i kanalerne, ved ikke om Philips kan...
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
![]() |
|
arhhh mon ikke den kan sortere: Tryk på "fav/ch" knappen på remoten... Gå så 3 trin op til "all"... så ind til højre på kanalerne og find en kanal med piletasterne... vælg så knappen "tools" på remoten... og vælg så "sorter" på skærmen... og tryk så den nye kanalplads ind. Vupti.. færdig med den første kanal..... Husk start med at finde den kanal der skal ind på kanal 1 og derefter nr. 2 osv. Det tager "kun" 30 minutter med ca. 40 kanaler. Redigeret af clear - 28-Juni-2009 kl. 21:56 |
||
![]() |
||
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|
Jeg har en kammerat som plejer at købe Phillips og meget gerne de sidste ny (dyre). Han har ikke haft andet end problemer med dem. Det sidste indkøb (pris 20-25t -jeg kan ikke huske modelbetegnelsen) lider af bleeding(?) ved hjørnerne. Phillips siger at det ikke er en fejl - så det må jo være en indbygget egenskab. Så hvis lyse hjørner er noget for dig så gå efter Phillips |
||
Mvh
Bo |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Hehe ja jeg må også sige at Samsungen imponerede mig da jeg havde 46" hjemme, men havde også set lidt på Philipsen men den var bare rocker dyr dengang... Men tror nu også jeg holder fast i Samsungen, det er en flot skærm.. og der er lidt forskel på 11 cm og 2,9 cm i tykkelse :) |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok sejt, det må jeg prøve :) |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
![]() |
|
.
Redigeret af clear - 28-Juni-2009 kl. 22:06 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |