|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 28-Juni-2009 kl. 17:28 |
||
Spørgsmål herunder >> Redigeret af Lars - 28-Juni-2009 kl. 18:22 |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
KOS. ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() |
||
Hvad skal vi med MAC gøre?
|
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Det er faktisk ikke så kompliceret Hvis du fisker efter, at producenten burde have lavet en MAC udgave af den specielle software også (som ikke er nødvendig) så ville det jo blot være en unødig fordyrelse af produktet - og til hvilken nytte? /Lars Redigeret af Lars - 28-Juni-2009 kl. 21:05 |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
||
Har jeg læst forkert eller kræver det en almindelig SONY remote for at programmere den?
PS: Hvad skal vi med Linux gøre?? Spøg.. det bliver intet problem. Redigeret af MartinJohansen - 28-Juni-2009 kl. 21:28 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nej, det kræver en PC at (om)programmere den Men det er som standard en Sony fjernbetjening. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
||
Dvs. ud af boksen kan jeg bare bruge den som den er standard? (og dermed se film med den).
|
|||
![]() |
|||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
||
Jeg har også en RE:BL og er ovenud tilfreds med den. Jeg syntes dog der er et par unøjagtigheder i testen:
1) I beskrivelsen af parringen fremstår det som om at der kræves en Sony fjernbetjening. Det kan selvfølgelig også bare være en universal fjernbetjening, som også nævnes konklusionen. De færreste køber vel en RE:BL for at bruge en Sony DVD eller PS2 fjernbetjening. 2) Hvorfor skriver du at man ikke kan slukke for PS3'en? Det virker da fint her... @MartinJohansen: Ja, der er firmware i boksen når du får den, men det er muligvis ikke den seneste version. Da jeg fik min, var der fx. ikke power-sense før jeg fik opdateret, men det er muligvis inkluderet i de bokse de sender nu. Vær forøvrigt opmærksom på at boksen skal genstartes efter opdatering af firmware - det fremgik ikke da jeg gjorde det. PS: Jeg har dog enkelte gange været ude for at RE:BL makroen ikke kunne slukke PS3'en. Den kan være uheldig og ramme ind i en menu hvor dens makro ikke kan komme ud af igen. Men så må man bare igang med piletasterne og selv få den slukket. Det sker heldigvis meget sjældent. |
|||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nice - tak for det Peter.
Må snart få taget mig sammen og gjort den BT remote overflødig.. |
|||
![]() |
|||
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
![]() |
||
Har selv en af disse. Virker perfekt med logitech 885 out of the box. Den både slukker og tænder ps3. Et genialt lille produkt efter min mening. Har haft den i ca. 2 mdr. og den har ikke svigtet en gang. |
|||
![]() |
|||
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
![]() |
||
Jeg har testet RE-BL til brug sammen med B&O TV via en Beo4 eller Beo5 fjernbetjening, og den virker rigtig godt. Vi havde nogle problemer med konvertering til B&O signaler, men den er på plads nu, og er igennem den sidste test fase. Så inden længe, vil du som B&O ejer af et B&O TV kunne få uploadet en PUC kode, til at styre denne enhed med din B&O fjernbetjening, og der er lavet speciel programmering til Beo5, så den er endnu mere intutiv at bruge. Så kan PS3 gemmes lidt væk, og styres via dit IR-øje på B&O TV'et.
|
|||
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|||
![]() |
|||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
||
Nu har jeg godt nok ikke B&O men blev alligevel nysgerrig. Hvordan får RE:BL så signalet? |
|||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Der menes en fjernbetjening med Sony DVD koder. Men det fremgår nok ikke tydeligt nok så
Fordi jeg ikke kan få den til det her. Jeg bruger en helt almindelig Sony DVD fjernbetjening, og der er ingen reaktion når jeg trykker på tænd/sluk knappen for at slukke PS3. Der er nyeste firmware på PS3 (2.8) /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |