|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() Sendt: 23-Juni-2009 kl. 09:09 |
Ja... Er jeg den eneste der pludselig har DR2 i 4:3 letterbox på Viasat?
Er de løbet tør for 16:9 klistermærker og har måtte tage DR2's for at give det til TV3? |
|
![]() |
|
frankmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Nej, det er også sket her hos mig. Vi er måske de 2 eneste der ser DR2. De andre ser det måske kun, når fjernbetjenningen ryger på gulvet og selv slår over /Frank |
|
![]() |
|
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Ak ja... Svar fra Viasat...
<citat> Det er korrekt at DR2 sendes i formaten 4:3, det er desværre en general fejl fra DR, som de er igang med at løse. Nå problemet er løst vil DR2 igen blive sendt i 16:9 </citat> Jeg giver op. |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Det er ikke DR, der er noget galt med. Jeg modtager DR2 i 16:9 gennem Stofa.
Gamle udsendelser og nogle udesendelser fra andre stationer kan selvfølgelig være i 4:3. Sådan er det på alle kanaler. |
|
![]() |
|
frankmj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Passer ikke, prøv at læse her: http://www.digitalt.tv/forum/topic.asp?TOPIC_ID=4183 /Frank |
|
![]() |
|
![]() |
Vildt - for en gangs skyld er det rent faktisk ikke Viasats skyld.
Så har jeg set det med :) |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg beklager genoplivningen af tråden, men jeg så i går at DR2 igen er i 16:9. Er der nogen der har fået en fornuftig forklaring, eller er det blot Viasats sædvanlige fumleri? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |