|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
alpha10 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 200 |
![]() Sendt: 29-Juni-2009 kl. 22:10 |
Jeg tror selv, at svaret er Panasonic TX-P42V10, men hvad siger I ?
Eneste krav er, at det max skal være 42", helt ny og på markedet nu. Det skal kun bruges til TV (digitalt) og DVD/Blueray. Takker |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
![]() |
Hvis vi taler alm mainstream tv , så tror jeg også at det er et godt bud. Det var det tv jeg ville købe hvis det skulle være 42".... MVH |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
clear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
Design er eminent på en V10... og fede features... f.eks. sat modtager. - Jeg har ikke set billedkvaliteten. Synes dog at det er træls den mangler DLNA, og USB stik Redigeret af clear - 29-Juni-2009 kl. 22:56 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Rigtig lækkert tv i hvert fald. Elsker designet! (Har set irl
![]() |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Når du skriver bedst må det være billedekvalitet og ikke andre ting.
så hedder det Panasonic TX-P42V10 når vi snakker max 42 tommer. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Den har da DLNA via netstik. Der er licens med til TwonkyMediaserver 5.x Og muligvis også HD-PLC Powerline Network, men det er usikkert om det er på andet end modellen til UK - jeg kan ikke finde det i manualen og i menuerne. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
BeoBrian ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 305 |
![]() |
Hvis prisen ikke er et issue, men kvalitet og mulighed et ønske. Så gå ned og se på Bang & Olufsen BeoVision 8-40 med indbygget Digitalt Surround modul, Tuner for DVB-T/DVB-C i både MPEG2 og MPEG4 eller BeoVsion 7-40 med endnu flere muligheder. Det er begge løsninger i den tunge ende, men som giver dig mange muligheder og gode timer foran TV'et.
|
|
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12452 |
![]() |
![]() |
|
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
Loewe er vel også et bud.
|
|
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12452 |
![]() |
Ligesom B&O holder det ikke, hvis man med 'bedste' mener 'bedste billedkvalitet'.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Billedekvalitet hedder Pioneer PDP-4280XA eller v10. Hvis man vægter andet er der jo masser af tv i 40-42 tommer.
|
|
![]() |
|
alpha10 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 200 |
![]() |
Jeg har bevidst ikke nævnt Pioneer, da jeg ikke mente at der var flere nye på markedet, men det er der måske i Laserdisken ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |